expoplast Sibiu 2019

Discovery Communications semnează un parteneriat cu Olympic Channel în Europa

· Parteneriatul va aduce publicul tânăr mai aproape de Mișcarea Olimpică pe parcursului întregului an
· Parteneriatul include creare de conținut, amplificare în mediul digital și programe dedicate difuzate pe Eurosport

Discovery Communications și Olympic Channel anunță semnarea unui parteneriat care își propune să aducă publicul tânăr mai aproape de Mișcarea Olimpică în Europa, prin povești pline de inspirație despre marii sportivi ai lumii, disponibile pe mai multe ecrane ca oricând.

Acordul acoperă 50 de țări din Europa și completează transmisiunile în direct ale Jocurilor Olimpice de pe Eurosport, prin programe care rezonează cu un număr mare de fani, disponibile pe durata întregului an.

Eurosport Olympic Channel

Începând din 2 august, fanii vor putea urmări programe dedicate pe Eurosport și Eurosport Player, marcate cu logo-ul Olympic Channel. De asemenea, aceștia vor regăsi Eurosport pe Olympic Channel, vor putea urmări campaniile de promovare pe rețelele de socializare și vor putea accesa un website dedicat Olympic Channel integrat în Eurosport.com.

Eurosport va realiza conținut sportiv, original, exclusiv pentru fanii sportului ce va fi disponibil pe toate platformele sale, asigurând totodată și acces la conținut local sau programe de știri. În același timp, Olympic Channel va promova platformele Eurosport care vor găzdui transmisiunile în direct ale Jocurilor Olimpice.

Programele dedicate vor fi difuzate pe Eurosport începând cu data de 2 august și vor cuprinde, printre altele:

Programe speciale de 60 de minute:
· Seria “Hall of Fame”: rememorează cele mai importante povești de la edițiile de referință ale Jocurilor Olimpice – începând cu Rio 2016 până la Lillehammer 1994.

Programe în format scurt, pentru toate ecranele:
· “On the Line”: o fascinantă intrare în culisele celor mai importante momente ale Jocurilor Olimpice, prezentată prin imagini de arhivă susținute de interviuri în exclusivitate.
· “Against All Odds prezentat de Bridgestone”: poveștile unor sportivi care au trecut peste obstacole personale și profesionale incredibile, înainte de a obține succesul la cel mai înalt nivel.
· “The Olympics: On The Record”: recorduri olimpice prezentate într-un format atractiv prin intermediul animației și al altor procedee grafice.

Săptămână tematică:
· O dată pe an Eurosport va crea o săptămână tematică pe parcursul căreia vor fi difuzate programe despre sporturile olimpice 24 din 24 de ore.

Acest parteneriat consolidează statutul Eurosport de „Gazdă a Jocurilor Olimpice” în Europa, oferind fanilor sport de calitate în direct și la cerere astfel încât să nu rateze niciun moment din „călătoria” sportivilor către Jocurile Olimpice, fie că urmăresc transmisiunile pe TV sau pe Eurosport Player, pe mobil sau tabletă. Această ofertă este complementară platformei digitale globale a Olympic Channel, lansate de Comitetul Internațional Olimpic (CIO) imediat după Ceremonia de Închidere a Jocurilor Olimpice Rio 2016, platformă ce continuă să se dezvolte prin crearea unor versiuni locale care oferă o experiență personalizată fanilor sportului olimpic din întreaga lume.

Jean-Briac Perrette, Președinte și CEO Discovery Networks International, a declarat: „Acest parteneriat pe termen lung cu Olympic Channel duce la un alt nivel difuzarea celor mai importante povești ale sportului olimpic către un public mai variat, prin cele mai accesibile metode. La Eurosport, Jocurile Olimpice au însemnat întotdeauna mult mai mult decât două săptămâni de transmisiuni de sport. Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Olympic Channel pentru producția, distribuția și promovarea celui mai bun conținut sportiv olimpic va da și mai multă greutate grilei noastre de programe și va menține vie Flacăra Olimpică de-a lungul întregului an.”

Mark Parkman, General Manager CIO Olympic Channel, a declarat: „Suntem încântați de parteneriatul cu Eurosport prin care vom aduce publicul mai aproape de Mișcarea Olimpică cu ajutorul unei oferte personalizate a Olympic Channel.
Aproape de serbarea primului nostru an de existență, acest nou parteneriat este un pas important în dezvoltarea continuă a platformei noastre, prin intermediul versiunilor locale ce vor permite fanilor să descopere, să se conecteze și să împărtășească valorile sportului și emoția Jocurilor Olimpice.”

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „CIO a fost un partener esențial pe parcursul pregătirii primei noastre ediții a Jocurilor Olimpice pe care o vom transmite în calitate de ‘Gazdă a Jocurilor Olimpice’, PyeongChang 2018. Această nouă colaborare va întări relația noastră și va ridica la un nou nivel expunerea pe care o asigurăm sportului olimpic. Când prezentăm poveștile olimpice cred că este important să aducem ceva nou. De aceea nu ne limităm doar la redifuzarea imaginilor din arhiva olimpică, ci încercăm să le arătăm fanilor ceva nou, așa cum i-am adus împreună la start pe ecran, pentru prima dată, pe Usain Bolt, Carl Lewis și Jessie Owens, în Race of Legends (Cursa Legendelor).”

Acordul este în vigoare până în 2024, perioadă în care Discovery Communications deține drepturile multimedia exclusive pentru Jocurile Olimpice în Europa*, în calitate de „Gazdă a Jocurilor Olimpice”.

Foto credit Getty Images

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *