Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Disconnect to Reconnect: UAPR lansează campania #BacktoOffice și anunță petrecerea #BacktoOfficeParty în data de 16 septembrie

UAPR lansează Campania de comunicare #BacktoOffice #DisconnecttoReconnect

După mai bine de 18 luni de izolare și lucru la distanță industria de publicitate se pregătește pentru revenirea la normal. Chiar dacă pașii pot părea mici și temerile sunt înca firești, toamna 2021 va marca momentul de reluare a activității din birou.

Concluziile studiului Working in Times of Corona, derulat de către UAPR mai-iunie 2021 ne arată că, deși colegii s-au adaptat bine la work from home în perioada pandemiei, mulți dintre noi așteptăm cu interes re-intoarcerea la birou chiar și într-un format hybrid. “Suntem firi sociale, iar conexiunea WIfi nu bate conectarea directă dintre oameni”.

UAPR lansează Campania de comunicare #BacktoOffice #DisconnecttoReconnect

Astfel, începând de astazi, 1 septembrie, UAPR lansează Campania de comunicare #BacktoOffice #DisconnecttoReconnect, prin care îi invită pe colegii de industrie să se întoarca la birou, ca în vremurile pre-pandemie.

Punctul culminant al campaniei va fi un party general al industriei de publicitate #BacktoOfficeParty, în data de 16 septembrie. Party-ul va avea loc la Roaba de Cultura (Parcul Herastrau), începând cu ora 16.00. Participanții vor avea acces la un open space work friendly (wifi, puffuri și hamace) și se vor putea delecta cu board-games, food & drinks, DJ și socializare.

La eveniment sunt așteptati toți colegii din industrie – de la juniori până la top manageri, de la accounți până la creativi, production, DTP, digital și admins, dar și studenții / masteranzii ce se pregatesc pentru o carieră în industrie și sunt interesati să stea la povești despre viață și muncă în domeniul publicității.

Campania a fost dezvoltată pro-bono de către echipa pastel (www.pastel.ro) și va rula pe canalele social media ale UAPR.
“Pandemia ne-a arătat că ne putem adapta și că putem lucra de oriunde. Dar, tot pandemia ne-a ținut departe de lucrurile pe care noi la pastel le prețuiam, dar mai ales de oamenii cu care ne e drag să lucrăm zi de zi. Când am discutat cu colegii din boadul UAPR despre ideea de a avea o astfel de campanie, am simțit că trebuie să mă implic mai mult. Așa că, am povestit echipei și au fost și ei incântați să semnăm această campanie, care fost una în care ne-am regăsit 100%, iar exemplele sunt toate trăite de noi. ”, a declarat Dana Nae Popa – Managing Director pastel si Membru in Boardul UAPR.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.