Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Din 16 februarie, VIACOMCBS devine Paramount

Paramount logo nou

Compania vizează peste 100 de milioane de abonați DTC și 9 miliarde USD venituri din segmentul direct to consumer până în 2024

ViacomCBS anunță o schimbare istorică și strategică începând cu 16 februarie. Compania media globală va deveni Paramount Global (denumită „Paramount”) și va reuni sub același nume portofoliul său principal de companii de divertisment premiu.

„Paramount este o idee: o promisiune de a fi cel mai bun”, a spus Shari Redstone, Președinte non-executiv al consiliului de administrație al companiei. „Acea promisiune a fost întotdeauna obiectivul care ne-a inspirat să construim mai mult de un secol de excelență cinematografică, cu mărci și companii care au definit și redefinit divertismentul generație după generație. Am făcut progrese enorme și nu am fost niciodată mai entuziasmat de viitorul acestei companii.”

Paramount logo nou

„Paramount este un vârf al bogatei istorii a companiei noastre, un pionier în Epoca de Aur a Hollywood-ului. Astăzi, când îmbrățișăm din nou numele Paramount, devenim pionieri ai construcției unui viitor spectaculos”, declară Bob Bakish, Președinte și Director executiv.

Acțiunile companiei se vor tranzacționa la bursa Nasdaq sub numele de PARAA, PARA și PARAP , începând să tranzacționeze pe 17 februarie 2022, la 9:30 a.m. ET.

Pe lângă schimbarea numelui, compania își dorește să își alinieze planurile la succesul global de care se bucură Paramount+, oferind utilizatorilor conținut nou, oferte îmbunătățite de produse și expansiune internațională continuă.

„Vedem o oportunitate globală uriașă în streaming, o piață potențială mult mai mare decât cea a televiziunii”, a continuat Bakish. „Suntem încântați de capacitatea noastră nu doar de a concura, ci și de a prospera, creând valoare semnificativă atât pentru consumatori, cât și pentru acționari. Cum reușim să atingem acest deziderat? Suntem activi în patru domenii cheie: conținutul nostru divers, modelul de streaming, combinația de platforme și acoperirea globală. Pe măsură ce ne uităm către viitor, dimensiunea oportunității pe care o vedem este egalată doar de ambiția noastră de a fi parte din acest fenomen.”

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.