Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DIESEL arată multiplele faţete ale Diesel Library, prin cea mai recentă campanie

DIESEL LIBRARY CAMPAIGN_ELLA_KV

Denim, sustenabilitate, piesele clasice, un sentiment de distracţie: DIESEL anunţă cu mândrie prima campanie de publicitate ce sărbătoreşte lansarea Diesel Library, linia din denim reponsabil, care rămâne la raft şi când colecţiile se schimbă.

Diesel Library (Biblioteca Diesel) întruchipează o nouă abordare a unui concept de design genderless, aducând sustenabilitatea în prim-planul procesului, o fuziune între experienţa Diesel în denim şi inovaţiile ce duc către un viitor mai bun.

Fiecare piesă Diesel Library este concepută astfel încât să minimizeze impactul, încorporând bumbac obţinut din surse responsabile şi alte materiale şi accesorii prietenoase cu mediul, dar şi spălări şi tratamente gândite pentru a limita consumul de apă şi chimicale. Printre acestea sunt incluse şi: piatra ponce, tratamente nebulizatoare şi cu ozon şi vopseluri minerale.

DIESEL LIBRARY CAMPAIGN_ELLA_KV

Diesel Library oferă o gamă largă de piese esenţiale pentru o garderobă care rezistă în timp. Aspectul său total din denim este construit astfel încât să supravieţuiască tendinţelor şi pentru a rezista mulţi ani de acum înainte.

Prezentând o colecţie creată pentru toată lumea, pentru orice ocazie, Diesel aduce în prim-plan o distribuţie stelară pentru Diesel Library. Cântăreaţa iconică Toni Braxton cu fiii săi, Diezel şi Denim Braxton; actorul şi cântăreţul de origine germano-spaniolă Aron Piper; modelul şi actriţa Lauren Tsai; modelul şi muza Diesel, Ella Snyder; în cele din urmă, chiar fondatorul Diesel şi preşedintele Grupului OTB, Renzo Rosso, care îşi face apariţia celebrând moştenirea Diesel. Şi numeroasele lor faţete clonate.

 

DI763_DIESEL DENIM LIBRARY 22_RENZO

Campania e plină de ironie, potrivindu-se perfect cu ireverenţa Diesel. Explorează conceptul de multiciplitate, cu imagini formate din compoziţii construite din fiecare subiect al campaniei purtând diferite outfit-uri Denim Library şi multiplicat.

Fografie & regie: Frank Lebon
Stilist: Ursina Gysi
Art Director: Chris Simmonds
Digital Content Director: Rosie Marks
Production Designer: Jabez Bartlett

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.