Real Estate & Construction Forum

DIESEL ȋncepe noua decadă prin lansarea strategiei de sustenabilitate For Responsible Living

Milano. În timpul unui mic dejun cu media, în Milano, Renzo Rosso, Președintele OTB și fondatorul Diesel, a lansat strategia For Responsible Living a brandului, un angajament de a acţiona pentru beneficiul actualei și viitoarelor generații, și pentru a asigura succesul Diesel într-o lume ȋn continuă evoluţie.

Anunțul Diesel privind strategia sa de sustenabilitate se bazează pe patru piloni-cheie și pe angajamentele denumite Be The Alternative, Stand For The Planet, Celebrate Individuality și Promote Integrity.

Bazându-se pe filozofia și perspectivele sale pozitive, Diesel se angajează formal să implementeze o strategie de afaceri responsabilă, bazată pe respectul față de oameni și față de mediu. Diesel a colaborat pentru crearea aceastei strategii cu compania de consultanță şi comunicare privind sustenabilitatea Eco-Age și va fi sprijinit de aceasta și în implementarea planului.

Cu ajutorul Eco-Age, Diesel va încerca să se partenerieze cu organizaţiile locale din toate teritoriile sale de la nivel global, pentru a intensifica impactul asupra comunităților, ca parte integrată din For Responsible Living.

Lansarea For Responsible Living marchează începutul unei călătorii cu însemnătate. În următoarele luni, Diesel va defini ținte măsurabile pentru viitor și va înregistra continuu și în mod public progresul pentru a demonstra angajamentul spre un business responsabil pentru generaţia actuală şi viitoarele generații.

Renzo Rosso afirmă:
“Am crescut și, de fapt, încă trăiesc la țară, înconjurat de natură, este locul unde mă simt cu adevărat acasă și pe care îl iubesc din adâncul sufletului. La momentul actual suntem puși în fața unei provocări vitale, cea mai mare de până acum, pe măsură ce devenim din ce în ce mai conștienți de impactul social, economic și de mediu al industriei modei, iar Diesel este gata să ȋi facă faţă.”

Livia Firth şi Renzo Rosso

Livia Firth, co-fondator și Director de Creație al Eco-Age, afirmă despre colaborare:
“Îl felicit pe Renzo Rosso pentru curajul pe care l-a avut de a face public acest pas și de a ȋncepe această călătorie dificilă. Este nevoie de îndrăzneală și de seriozitate și știu că Renzo le are pe ambele, din plin. Eco-Age a acompaniat Diesel în ultimele luni pentru a contura cadrul strategiei For Responsible Living, iar munca alături de echipa Diesel a fost o adevărată bucurie. ”

DIESEL FOR RESPONSIBLE LIVING

Angajamentul

Prin publicarea strategiei noastre For Responsible Living, ne angajăm în mod formal să implementăm o strategie de afaceri responsabilă, bazată pe respectul față de oameni și față de mediu.

Bazându-ne pe filozofia și perspectivele noastre pozitive, strategia noastră de sustenabilitate este centrată în jurul a patru piloni și angajamente-cheie:

Be the alternative

Ne angajăm în a crea produse și ambalaje alternative, fabricate responsabil, căutând materiale cu impact scăzut asupra mediului și tehnici inovatoare, ȋn a investi în cercetare și dezvoltare și ne angajăm să colaborăm cu alţi jucători din industrie pentru a găsi soluții mai sustenabile pe parcursul tuturor stadiilor din lanțul nostru valoric.

Stand for the planet

Ne angajăm să luăm parte în lupta împotriva schimbărilor climatice și în strângerea de fonduri pentru administrarea mediului, prin minimizarea emisiilor noastre de gaze cu efect de seră, reducerea amprentei de apă și creșterea ratelor de reutilizare și reciclare de pe parcursul operațiunilor noastre.

Celebrate individuality

Ne angajăm să creștem și să dezvoltăm o cultură a sustenabilității în cadrul companiei noastre, onorând drepturile angajaților noștri și diversitatea lor, care ne permit să prosperăm, tratându-i pe toți în mod egal și sprijinindu-ne angajații să își dezvolte potențialul, ȋn timp ce promovăm un mediu de lucru sigur.

Promote integrity

Ne angajăm să lucrăm pentru a ajunge la cele mai ridicate standarde sociale și de mediu pe parcursul lanțului nostru de aprovizionare, prin îmbunătățirea trasabilității produselor noastre și promovarea practicilor pozitive printre distribuitorii noștri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *