Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De’Longhi Group lansează o campanie de publicitate globală cu Brad Pitt ca ambasador de marcă

Brad Pitt De'Longhi Perfetto

O cafea demnă de un Oscar

De’Longhi, lider global în domeniul espressoarelor pentru acasă, lansează prima sa campanie internațională, având ca nucleu un film în regia lui Damien Chazelle și avându-l în rolul principal pe Brad Pitt.

Brad Pitt De'Longhi Perfetto

“De’Longhi a înregistrat o creștere extraordinară în ultimii ani, iar producția de espressoare pentru acasă a avut un rol central în această creștere”, spune Massimo Garavaglia, CEO al companiei. “Pentru noi, Brad Pitt este ambasadorul perfect pentru a spune lumii povestea De’Longhi – el reprezintă chintesența spiritului De’Longhi: puternic și cunoscut la nivel internațional, dar, în același timp, sofisticat și elegant”.

Cei care vor urmări spotul vor pătrunde într-o clasică ”zi din viața lui Brad Pitt”. De la cumpărarea cafelei boabe dimineața, la călătoria pe motocicletă în jurul Los Angeles-ului și oprirea pentru a alimenta în benzinărie, aceste scene reprezintă anticiparea unui moment pe care cu toții îl așteptăm cu nerăbdare: acela în care ajungem acasă și, în sfârșit, ne relaxăm cu o cafea sau un cappuccino delicios – un moment perfect.

Alături de actor și de regizor, spotul se mândrește cu talentul altor doi câștigători de premii Oscar, operatorul cinematografic Linus Sandgren și compozitorul Justin Hurwitz, ambii făcând parte din ”echipa de vis” care a creat La La Land. Hurwitz, care a creat o coloană sonoră originală pentru acest clip, spune: “Când am văzut ce a făcut Damien cu granularitatea și pe Brad care arată mai cool ca oricând, am fost încântat să vin cu o piesă și un vibe potrivite.”

Binecunoscutul fotograf Lachlan Bailey a completat echipa.

Filmul este memorabil pentru calitatea cinematografică și pentru anvergură, alături de un sentiment puternic de autenticitate – un element esențial al mesajului De’Longhi, ca o companie de familie ale cărei succes și evoluție se bazează pe valori antreprenoriale solide.

Alegerea lui Brad Pitt pentru această campanie internațională înseamnă mai mult decât a lucra cu un idol recunoscut la nivel mondial – Pitt este un actor și producător renumit, un activist pe probleme de mediu, un colecționar de artă, pasionat de arhitectură și design.

Mai presus de toate, Brad Pitt își menține o aură de mister, în ciuda faimei globale. O modestie care reflectă marca De’Longhi în sine – o companie care nu și-a uitat niciodată rădăcinile, cu o pasiune tipic italiană pentru armonie și eleganță, care transcende stereotipurile simple și care este accesibilă întregii lumi.

Emblematic și autentic în același timp.

La fel ca un star de la Hollywood care își prepară singur o ceașcă de cafea simplă, perfectă.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.