Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Debut: Noul Opel Corsa cu propulsie hibrid de 48V, în premieră

Noul Opel Corsa cu propulsie hibrid de 48V
  • Electrificat: Motorizări noi pe benzină, transmisie cu dublu ambreiaj în 6 trepte, motor electric de 21 kW
  • Beneficii: Reducerea emisiilor de CO2 și a consumului de combustibil, rulare electrică până la 30 km/h
  • Ușor de utilizat: funcționare perfectă a motorului termic și a motorului electric, fără a fi necesară reîncărcarea

În curând, Opel va oferi pentru prima dată Noul Opel Corsa cu tehnologie hibrid de 48 de volți. Sistemul dispune de o baterie litiu-ion care se reîncarcă automat în anumite condiții de rulare și de noi motorizări pe benzină cu trei cilindri de 1,2 litri, cu 74 kW/100 CP și 100 kW/136 CP, care au fost dezvoltate special pentru aplicația hibrid. Motoarele termice sunt cuplate cu o nouă transmisie electrificată cu dublu ambreiaj în șase trepte și un motor electric de 21 kW/28 CP.

Noul Opel Corsa cu propulsie hibrid de 48V
Noul Opel Corsa cu propulsie hibrid de 48V

Eficientă, distractivă și ușor de utilizat, tehnologia hibrid de 48V este ideală pentru noul Opel Corsa. În comparație cu modelul similar Corsa 1,2 litri neelectrificat cu transmisie automată cu opt trepte (consum de combustibil în ciclul WLTP: 5,5-5,4 l/100 km; 125-122 g/km CO2, ambele în ciclu mixt), noul Corsa Hybrid de 74 kW/100 CP cu tehnologia 48V (consum de combustibil WLTP1: 4,7-4,6 l/100 km; 106-102 g/km CO2, ambele în ciclu combinat) poate economisi aproape 1,0 l/100 km de combustibil (aproximativ 15%) și reduce, de asemenea, emisiile de CO2.

Perfect: Motorul pe benzină și motorul electric funcționează împreună sau separat

În timpul deplasărilor zilnice, pe drumuri de oraș și rurale, motorul pe benzină și motorul electric al modelului Opel Corsa Hybrid funcționează împreună sau separat pentru optimizarea consumului de energie și a performanțelor. Sistemul oferă avantaje mai ales în traficul urban.

Motorul electric permite, de asemenea, ca Opel Corsa să ruleze complet electric pe o distanță care poate ajunge până la un kilometru, în condiții de cuplu redus (de exemplu, la manevre sau sub 30 km/h în traficul urban) și asistă motorul pe benzină în timpul accelerării, de exemplu, la pornirea de pe loc. În timpul decelerării, motorul pe benzină se oprește, iar motorul electric acționează ca un generator pentru a reîncărca bateria de 48 V a sistemului hibrid. Bateria stochează, de asemenea, energia recuperată prin sistemul de frânare regenerativă.

Noul Opel Corsa cu sistem 48V: Alegerea potrivită, în special în oraș și în împrejurimi

Noul Opel Corsa cu propulsie hibrid de 48V
Noul Opel Corsa cu propulsie hibrid de 48V

Noul Opel Corsa cu sistem hibrid de 48V este perfect pentru clienții care conduc în principal în orașe și zone suburbane. Tehnologia de ultimă generație este accesibilă și ușor de asimilat; de asemenea, va fi pe placul clienților care doresc să experimenteze pentru prima dată plăcerea de a conduce electric, fără a fi nevoie de reîncărcare la rețea. Tehnologia hibrid compactă de 48V prezintă următoarele caracteristici:

  • O nouă generație de motoare pe benzină în trei cilindri, de 1,2 litri, care au fost dezvoltate special pentru hibridizare și pentru îndeplinirea standardului de emisii Euro 6,4. Atât motorul de 74 kW/100 CP, cât și cel de 100 kW/136 CP ating puterea maximă la 5.500 rpm și dezvoltă un cuplu maxim de 205 Nm și, respectiv, 230 Nm la 1.750 rpm. Pentru eficiență optimă, noile motoare funcționează în ciclul de combustie Miller. Acest ciclu termodinamic este permis de turbocompresorul cu geometrie variabilă, care îmbunătățește performanța la turații scăzute, și de distribuția variabilă a supapelor.
  • O nouă transmisie electrificată, cu șase trepte și dublu ambreiaj, care a fost, de asemenea, proiectată special pentru aplicații hibride. Schimbările de trepte, fără întreruperea cuplului, sunt mai rapide, iar confortul este mai mare. Carcasa transmisiei găzduiește, de asemenea, motorul electric, invertorul de curent continuu și ECU (unitatea de control a motorului), optimizând dimensiunea și greutatea transmisiei și asigurând performanțe excelente de rulare.
  • Un motor electric sincron cu magneți permanenți, integrat în transmisie, produce o putere maximă de 21 kW/28 CP și un cuplu maxim de 55 Nm.
  • Un demaror acționat prin curea care, în combinație cu motorul electric, pornește motorul pe benzină la pornirea la rece. De asemenea, demarorul cu curea repornește motorul rapid și fără întreruperi în timpul deplasării.
  • O baterie litiu-ion de 48 V cu o capacitate utilă de 432 Wh, instalată sub scaunul din stânga față. Această poziționare nu numai că realizează o distribuție optimă a greutății pentru o dinamică bună a condusului, dar permite, de asemenea, păstrarea întregului volum al portbagajului.
  • Două rețele electrice. O rețea de joasă tensiune de 12 V care alimentează echipamentele mașinii (de exemplu, geamurile electrice, sistemul de infotainment) și o rețea de 48 V pentru alimentarea sistemului hibrid.

Cu tracțiunea hibrid de 48V, noul Opel Corsa oferă o gamă largă de propulsoare, de la cele pur electrice, cu baterii, la cele hibrid și la cele cu motoare cu combustie foarte eficiente, fără rival în segmentul mașinilor mici. De asemenea, tehnologia adaugă un nou impuls la ofensiva de electrificare în curs de desfășurare a Opel, care va face ca marca cu Blitz să ofere cel puțin un model electric pe baterii în fiecare gamă de automobile până la sfârșitul anului 2024. Începând cu 2025, fiecare model Opel nou introdus va fi complet electric.

Nota:
1. Valori determinate prin utilizarea metodei de testare mai realiste WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), care înlocuiește procedura de testare NEDC (New European Driving Cycle). Vehiculul nu este încă disponibil. Consumul, emisiile de CO2 și autonomia unui vehicul nu depind doar de utilizarea eficientă a energiei de către vehicul, ci sunt influențate și de stilul de conducere și de alți factori non-tehnici. Informațiile privind consumul și emisiile nu se referă la un vehicul individual și sunt destinate exclusiv comparării între diferitele tipuri de vehicule.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.