”Pentru toti cei care isi doresc mai mult, pentru cei care au aspiratii si standarde ridicate de profesionalism, pentru cei care se respecta si vor sa fie respectati, ROMEXTERRA BANK vine cu o filosofie noua, impartasita atat de clientii bancii, cat si de personalul acesteia”, spune Adrian Radu, Presedinte, ROMEXTERRA BANK.
De altfel, deviza intregii campanii rezuma perfect o anumita stare de spirit care se manifesta din ce in ce mai puternic pe piata. Orice client, orice efort financiar si orice economie, oricat de mica ar fi, conteaza.
Asadar, ROMEXTERRA BANK a lansat prima campanie de imagine sub sloganul "De la egal
la egal".
”Campania urmareste sa faca cunoscuta atitudinea prietenoasa a bancii fata de toti clientii sai, indiferent de pozitia lor, si chiar sa instituie o noua perspectiva asupra bancilor care pot deveni mai primitoare si mai prietenoase”, spune Mirela Negrutzi – PR & Communication Manager, ROMEXTERRA BANK.
“De la egal la egal” se mai poate traduce insa si prin standardele ridicate pe care banca si le impune, la egalitate cu criteriile de excelenta in domeniu.
In al doilea rand, eforturile clientilor nu vor fi niciodata mai mari decat cele depuse de banca, tot la fel cum personalul bancii nu va pretinde mai mult de la client decat poate pretinde de la el insusi.
Pentru ca, o data intrat in Romexterra Bank, esti tratat asa cum iti doresti: cu respect, cu profesionalism, ca de la egal la egal.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Concluziile celor 18 profesioniști invitați la ediția de la Craiova a conferinței „MAGNETICO. How to...
Libris redeschide librăria Șt. O. Iosif din Brașov, după 6 luni de renovări și o investiție de 500.0...
Concluziile profesioniștilor invitați la conferința anuală „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conf...
De ce ar trebui sa tii cont cand scrii o scrisoare de intentie in 2024?
Premieră în România: Nordis Mamaia - Singurul ansamblu unde cumpărătorii pot testa apartamentele și ...
Echilibrul ȋn viaţă: Women in Tech™ România deschide conversaţia despre starea de bine și muncă
4 tendinte pentru CV-ul tau in 2024
Promelek XXI mizează pe un avans cu 25% al business-ului pe segmentul soluțiilor de energie regenera...