Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DDB România lansează o nouă platformă de comunicare pentru McDonald’s România, dedicată tuturor celor care-și „descurcă poftele”

DDB România lansează o nouă platformă de comunicare pentru McDonald’s România

Când trebuie să iei în calcul și bugetul și poftele tuturor, orice masă în familie sau alături de prieteni se poate transforma într-o ecuație cu necunoscute. Pentru a ajuta consumatorii să țină pasul cu nevoile și preferințele lor, McDonald’s a lansat o platformă dedicată celor care vor să țină pasul cu propriile dorințele, dar care iau în calcul și bugetul consumat.

„Credem că sunt câteva aspecte foarte importante care îi caracterizează pe consumatorii români: optimismul, veselia, dar și nevoia de a simți că fac alegeri deștepte. Iar pentru noi este important să le oferim clienților noștri opțiuni care să le permită să facă de fiecare dată cea mai bună alegere, pentru ei și familiile lor.

La McDonald’s, există preocuparea constantă de a oferi valoare adăugată prin produse, servicii și pachete iar campania Home Menu Mix da stratul unei noi platforme de comunicare menite să pună în lumina aceasta preocupare pentru good value for money.

De data aceasta, ne propunem să venim în întâmpinarea clienților cu un bundle, compus din unele dintre cele mai iubite produse McDonald’s, în care îmbinăm o ofertă de preț avantajoasă cu flexibilitatea de a-ți alege meniurile preferate. Astfel, orice poftă este satisfăcută și mesele în familie sau între prieteni sunt salvate.” – Irina Angelescu, Marketing Director Premier Restaurants Romania (McDonald’s).

DDB România lansează o nouă platformă de comunicare pentru McDonald’s România

”Prin lansarea platformei de value a brandului McDonald’s ne-am propus să dăm răspunsul ideal la raportul dintre timp, bani și calitate, pe care orice descurcăreț îl are în minte. Ne-am dorit să susținem demersul brandului de a aduce mai multă valoare în viețile oamenilor, nu doar prin acțiunile de zi cu zi, cât și prin comunicare. Criza îndeamnă brandurile la promoții, însă McDonald’s este un brand care aduce mai mult și mai bun, cu fiecare produs lansat. Aspect care vrem să se reflecte și la nivel de comunicare.” a explicat Georgiana Rotaru, Account Director DDB România.

Cine sunt descurcăreții?

Ei bine, răspunsul este unul simplu. Deși pot lua diferite forme, vârste și criterii demografice, un lucru îi unește: dorința de a nu renunța la nevoile și poftele lor în pofida barierelor de timp și de buget pe care le identifică. Descâlcesc tot felul de situații care stau în calea bucuriei sau bunăstării lor și fac cumva să le fie bine și lor și celor din jur. Sunt cei care fac ca viața să decurgă în favoarea lor. Și sunt parte din fanii McDonald’s.

Diverși ca personalitate și nevoi, pentru ca brandul să poată ține pasul cu ei, DDB România a mers pe firul umorului ales de mult, dar i-a adăugat o notă specială, făcându-l mai sofisticat, mai rafinat, mai dezinvolt, poate chiar un pic sarcastic, pe alocuri.

Astfel, McDonald’s a „adoptat” o familie, deoarece în sânul ei cu toții împărțim cele mai multe provocări și ne simțim liberi să le exprimăm. Să fim direcți, deschiși și să fim înțeleși. Acolo învățăm prima dată diferențele, acceptarea, reciprocitatea. O familie care va fi vedeta comunicării brandului întregul an.

„Cum spunea unul din producătorii serialului The Borgias: Oamenii vin pentru plot, dar rămân pentru personaje. Consumatorii vin pentru o poveste, dar rămân pentru brand. Ne-am dorit să putem construi acele personaje recognoscibile pe care oamenii să ajungă să le recunoască și să le aștepte în următoarea campanie,” a declarat Ioana Dobrinescu, Strategy Director.

„Așa a apărut Maria. Puștoaica smart care se folosește de spiritul ei critic pentru a descurca orice situație. Rațională, perfecționistă și cu o minte matematică, Maria e tiparul omului hiper-analitic care ia în considerare toate scenariile. Cu o personalitate inspirată de cea a unor personaje feminine intrate recent în cultura pop, Maria devine protagonista ideală pentru a lansa noua platformă McDonald’s,” a spus Alexandru Iliescu, Senior Copywriter DDB România.

Campania este declinată în execuții TV, online OOH și in-store și se desfășoară în perioada 13 februarie – 31 martie 2023.

Echipele care au spus povestea „Home Menu Mix” sunt următoarele:

DDB România:
Executive Creative Director: Roxana Niță
Senior Art Director: Ana Ramona Tanasă
Senior Copywriter: Alexandru Iliescu
Strategy Director: Ioana Dobrinescu
Account Director: Georgiana Rotaru
Account Manager: Dana Popescu

McDonald’s:
Marketing Director: Irina Angelescu
Marketing Manager: Alexandra Todirică
Marketing Manager: Lucia Rudaci
Digital Marketing Manager: Cosmina Ţapliuc

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.