Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dare Digital și MOCAPP au lansat LoveFluencer.ro

LoveFluencer.ro

Pe 12 februarie, în prag de Valentine’s Day, Dare Digital în echipă cu MOCAPP, a lansat LoveFluencer.ro, o aplicație digitală pentru clienții din MarComm care și-au dorit să dezvolte o campanie în parteneriat cu influencerul potrivit.

Cu ajutorul tehnologiei din spatele LoveFluencer.ro și a MOCAPP.net, echipa Dare Digital a identificat soluțiile de matching între branduri și influenceri, într-un timp scurt de răspuns, combinând tehnologia avansată cu inteligența umană, care a preluat și interpretat brief-urile din aplicație.

LoveFluencer.ro

O idee jucăușă, contextuală și bazată clar pe una din nevoile provocatoare ale industriei, timpul de răspuns de 5 minute și interesul crescut din jurul aplicației au subliniat necesitatea relevanței în astfel de comunicări și au confirmat că inovația digitală, colaborarea umană și parteneriatele de calitate ne pot aduce beneficii rapide în comunicarea strategică, de reputație prin asociere, a unui brand pe care vrei să-l aduci în viețile oamenilor.

În zilele speciale de activare, prelungite până de Dragobete, mai mult de 150 de branduri locale dar și internaționale au utilizat platforma, majoritatea din industriile fashion-beauty, dar și din eCommerce si FMCG, iar mecanismul de matching a recomandat 120 de influenceri diferiți din cei 750 din baza de date MOCCAP, în funcție de industrie, buget și obiectivele brand-urilor.

„Brand-urile nu știu încă de unde să apuce noua specie apărută în ecosistemul canalelor digitale numită #InfluencerMarketing. Toți factorii de decizie iși doresc eficiență, atât de timp cât și de bugete, dar adevărul este că eficiența nu poate exista fără păstrarea nivelului de calitate. Împreună cu instrumentele tehnologice am reușit în această campanie să nu facem rabat de la niciuna dintre ele. Iar brand-urile care au ales să încerce matching-ul nostru de Valentine’s Day au putut să experimenteze asta first hand.” Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.