Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

DaedalusMillwardBrown si FireBrand lanseaza Attitude Positioning

Compania de cercetare DaedalusMillwardBrown anunţă lansarea pe piaţa de marketing din România a produsului Attitude Positioning.

Dezvoltat în asociere cu FireBrand, o companie românească cu capital American, specializată în asistentă de branding, Attitude Positioning este un produs destinat companiilor care trebuie să se adapteze acum pieţei aflate în schimbare, dar păstrând în vedere atingerea obiectivelor de business pe termen lung.

Proiectat ca un sistem complet de branding şi poziţionare, Attitude Positioning are o componentă de cercetare perfect adaptată nevoilor companiilor, extinsă cu un program de consiliere şi asistenţă în luarea deciziilor strategice. Astfel, Attitude Positioning ajută oamenii de decizie din companii să îşi inţeleagă piaţa şi publicul, atitudinile şi comportamentele din categorie, precum şi oportunităţile şi vulnerabilităţile create de situaţia economică şi financiară fluctuantă. Obiectivul este acela de a găsi echilibrul perfect între cele mai bune strategii de adaptare actuale şi consolidarea poziţionării de piaţă care să asigure succesul şi în viitor – când situaţia economică va reveni la normal, dar când piaţa şi jucătorii vor arăta altfel decât îi ştiam.

"Credem cu tărie că o poziţionare corectă, care determină succesul unei companii, depinde de o inţelegere clară a potenţialului produsului sau serviciului. Această inţelegere trebuie să fie fundamentată de atitudinile şi comportamentele publicurilor vizate. Şi singura modalitate de a afla care sunt acestea este cercetarea concepută şi direcţionată corect." – Shelly Roberts, FireBrand Managing Director.

Attitude Positioning include mai multe etape care pot fi adaptate în funcţie de nevoile şi de specificul companiilor: asistenţă pentru identificarea demersurilor de cercetare necesare pentru o poziţionare eficientă a produselor sau serviciilor companiei, asistenţă pentru înţelegerea gradului de relevanţă şi a implicaţiilor pe care le au rezultatele cercetării, asistenţă pentru determinarea clară a paşilor următori şi pentru implementare.

"Acest produs spune mult despre valoarea adaugată pe care noi o aducem clienţilor nostri, prin adaptarea instrumentelor şi capacitatile noastre de cercetare, specificului lor. Este esenţial ca metoda de cercetare aleasă să fie cea mai relevantă pentru obiectivele clientului şi aici experienţa noastră reunită garantează cele mai bune soluţii." – Daniela Lazar, General Manager Daedalus MB, Romania.
Daedalus şi FireBrand explorează atitudinile, credinţele şi comportamentele publicurilor vizate. Pe baza insight-urilor identificate dezvolta sisteme de branding şi planuri de implementare care integrează specificul cultural şi local, precum şi specificul produsului, serviciului sau companiei.

În dezvoltarea şi implementarea produsului Attitude Positioning sunt implicate, din partea Daedalus MB Romania, Daniela Lazar – General Manager şi Lucia Ciuca – Account Manager, iar din partea FireBrand, Shelly Roberts – Managing Director şi Augustina Lungu – Senior Associate.

Attitude Positionig este operaţional începând cu 6 iulie 2009.

Daedalus Millward Brown este una dintre cele mai respectate companii de cercetare din Romania, facând parte dintr-o extinsă reţea internaţională. Compania are ca obiectiv furnizarea de servicii cu valoare adaugată care să sprijine într-un mod eficient deciziile de marketing ale companiilor.
Ca parte a Daedalus Group, oferă sprijin clienţilor în orice chestiune legată de informaţia de piaţă şi de marketing-ul strategic: cercetare de marketing (calitativă şi cantitativă), marketing information systems (MIS), strategii de intrare pe piaţă şi consultanţă de marketing.

FireBrand este o companie românească, cu capital american, specializată în asistenţă de branding. FireBrand integrează cercetarea şi design-ul de brand pentru a proiecta cele mai bune soluţii de supravieţuire pe parcursul recesiunii economice, dar şi ulterior acesteia, pe termen lung.
Compania este condusa de Shelly Roberts, cu peste 40 de ani de experienţă în branding şi advertising în SUA, Asia şi Europa de Est.

Bucuresti, 15.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *