tech week
Shadow

cv30 lansează o nouă ediție Students’ Kit, campania care conectează studenții și companiile

cv30.co, cel mai fresh website unde companiile și tinerii își dau întâlnire, lansează o nouă ediție a campaniei naționale Students’ Kit. Campania se adresează studenților din toată România și este deja un proiect cu tradiție care le oferă tinerilor acces la informații de interes în perioada anului universitar 2017-2018, într-un mod cool & interactiv.

Ce conține kitul?

Students’ Kit este unic în segmentul de 18-25 de ani și dă posibilitatea tuturor companiilor care activează în acest target group să fie parte din proiect, prin două componente: imagine & informare sau sampling. Prin componenta de imagine & informare, companiile comunică mesajul prin intermediul workbook-ului în format print, cu un design inovator, care scoate în evidență detalii despre carieră și despre produsele și serviciile companiei participante. Prin componenta de sampling, studenții primesc produsele partenerilor prin intermediul rețelei de distribuție foarte bine organizată la nivel național, în fiecare universitate.

Students Kit editia 2016-2017

Students’ Kit aduce atât brandurile mai aproape de studenți, cât și oportunitățile de carieră din cadrul marilor companii din România. Campania este concepută ca un proiect multibrand, în universități fiind expuse standuri de prezentare și puncte de distribuție pentru giftbag-urile cu produse pe care le vor primi studenții. Printre cele 21 de universități participante se numără: Academia de Studii Economice din București, Universitatea Politehnică din București, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, Universitatea de Vest din Timișoara.

Leave a Reply

Your email address will not be published.