Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum sa obții un review bun pentru hotelul tău?

Indiferent de platforma pe care un hotel este prezent în online – Google, Trip Advisor, Hotels.com saui alte site-uri de promovare a unui astfel de business – un factor important pentru obținerea unei imagini cât mai bune în pagina respectivă este descris de review-uri.

Motivul se bazează pe o dinamică simplu de înțeles pentru oricine: potențialii clienți ai unei locații de acest tip din HoReCa își doresc păreri sincere ale altor OAMENI, privind maniera în care aceștia s-au simțit în hotelul respectiv. Un mesaj umanizat din partea unui fost client, nu un text ușor forțat și scris de echipa de marketing, pare să cântărească mai mult.

sursa foto: shutterstock via visionclean.ro

Așadar, astăzi ne concentrăm pe modalitățile prin care se pot obține într-un mod organic review-uri bune de la cei care tocmai s-au bucurat de experiența excelentă într-un hotel:

Cum pot fi atrase cât mai multe review-uri bune?

Dacă hotelul pe care îl administrezi se bucură de prea puține review-uri favorabile, este timpul să acționezi printr-un set de 3 direcții simplu de implementat. În caz contrar, afacerea respectivă poate avea de suferit enorm, sub presiunea unui bulgare de zăpadă format din păreri negative.

Or un astfel de scenariu nu poate fi absolut deloc unul compatibil cu ideea de “marketing online eficient” pe care îți dorești să o vezi concretizată. Iată ce trebuie făcut:

Oferă clienților o experiență de neuitat în perioada cazării

O inspecție generală a camerelor de hotel poate reprezenta un prim pas al procesului de obținere a câtor mai mult review-uri bine, astfel încât să existe certitudinea ca numărul de obiecte din fiecare cameră este conform cu lista de inventar, iar calitatea produselor este compatibila cu imaginea pe care îți dorești ca hotelul să o aibă.

De altfel, prima impresie a unor clienți în camera de hotel contează cel mai mult, așadar, dacă a venit vremea investițiilor în imaginea propriului tău business, începe cu elementele din aceste spații:

  • Lenjerii de pat ce îmbină calitatea materialelor cu bunul gust;
  • Tehnologii ce oferă mai mult confort celor cazați în hotel;
  • Piese de mobilier moderne și țesături descrise de eleganță;
  • Consumabile la discreția celor care vin să se relaxeze aici;
  • Prosoape si halate hoteliere de cea mai bună calitate etc.

Însă toate acestea nu îți garantează peste noapte o sumedenie de review-uri excelente. Au fost și vor exista mereu clienți nemulțumiți, iar modul în care personalul unui hotel poate gestiona situațiile cu aceștia contează enorm pentru obiectivul pe care ți l-ai propus.

Chiar dacă un client nu va satisfăcut de condițiile pe care hotelul le-a pus la dispoziția sa, miza finală este ca cei din staff să fi făcut tot ce era posibil pentru aria lor de lucru, astfel încât persoana respectivă să înțeleagă preocuparea personalului pentru nemulțumirea sa.

Încurajează-i la check-out să lase un review

Nu există un moment mai potrivit pentru a lăsa un moment pozitiv, decât cel de la check-out, atunci când se realizează un contact direct între staff și clienții multumiti de serviciile oferite.

Așadar, managementul trebuie să îi instruiască pe cei de la recepție în vederea acestui tip de proactivitate, privind solicitarea recenziilor foarte bune celor care s-au declarat cu adevărat mulțumiți de hotelul respectiv.

Dinamica preluării de review-uri la recepție trebuie să fie descrisă de ușurință în utilizare. Așadar, un QR code simplu de accesat poate reprezenta o soluție la îndemâna oricui, pentru a-i trimite rapid pe clienți în pagina de recenzii a platformei online pe care hotelul este activ.

De asemenea, este important de adăugat un aspect extrem de important: fiecare review bun trebuie să fie întâmpinat cu un răspuns pe măsură, din partea celor care administrează conturile online ale hotelului.

Promovează review-urile pozitive în social media

Este un mod simplu prin care poți genera conținut pe paginile de Facebook și Instagram ale hotelului pe care îl administrezi. Dacă poți oferi și tag clienților suficient de amabili să lase o recenzie favorabilă la plecare, mulțumiți fiind de serviciile oferite, cu atât mai bine.

Părerea bună despre hotelul tău poate ajunge rapid și în feed-ul altor persoane, ce pot împărtăși pasiuni comune cu prietenul respectiv de pe Facebook sau Instagram (fostul client al hotelului), la un cost de promovare 0.

În concluzie

Iată care sunt principalele 3 direcții de acțiune cu ajutorul cărora poți obține review-uri mult mai bune pe platformele online în care îți promovezi afacerea din domeniul hotelier.

Așadar, tine cont că o astfel de schimbare începe în camerele de hotel (tehnologii, consumabile, prosoape și halate hoteliere etc), terminându-se în social media, chiar în feed-ul altor persoane.

Totul ține de viziunea pe care o ai, precum și de viteza cu care te îndrepți către recenziile bune pe care afacerea ta le merită. Mult succes!

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.