Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum sa derulezi campanii la nivel mondial cu ajutorul Facebook

Facebook logo

În economia de astăzi, definită de mobilitate, companiile au posibilitatea de a interacţiona cu noi clienţi, mulţi dintre aceştia locuind în oraşe, regiuni sau ţări diferite. De fapt, peste 1,2 miliarde de persoane ce utilizează Facebook sunt conectate la o mică afacere dintr-o altă ţară. Numai în România, 70% dintre utilizatorii de pe Facebook sunt conectaţi cu cel puţin un IMM dintr-o ţară străină. Primele cinci ţări ale căror IMM-uri atrag cel mai mult românii pe Facebook sunt Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Italia, Germania şi Moldova. Pe de altă parte, peste 65 de milioane de utilizatori de Facebook din întreaga lume sunt conectaţi cu companii din România.

Să găseşti noi clienţi la nivel mondial nu este întotdeauna uşor. În ediţia recentă a sondajului Future of Business, realizat de Banca Mondială, OECD şi Facebook, se arată că 55% dintre companiile din România spun că vânzarea către ţările străine este o provocare.

Facebook

De aceea, anul trecut, Facebook a introdus soluţii transfrontaliere pentru a ajuta companiile să ajungă mai uşor la noi clienţi în diferite ţări:
· Audienţele internaţionale, identificate în baza unor caracteristici comune, ajută companiile să ajungă la oameni care au un comportament similar celor mai buni clienţi din alte ţări.
· Posibilitatea unei interacţiuni nelimitate ajută companiile să creeze cu uşurinţă o campanie globală.

Acum, lista instrumentelor disponibile este extinsă cu patru soluţii suplimentare:
· Optimizarea dinamică a limbajului: companiile pot posta un anunţ în multiple limbi străine, iar Facebook va asocia utilizatorii cu traducerea potrivită.
· Un profil de consumator, mai multe ţări: companiile pot identifica potenţiali clienţi în toate ţările dorite.
· Un profil de consumator, mai multe oraşe: companiile se pot adresa simultan clienţilor potenţiali din mai multe oraşe, în funcţie de numărul de locuitori vizat.
Cum funcţionează?
● Advertiserul poate selecta automat toate oraşele dintr-o anumită regiune, ţară, sau chiar la nivel mondial, în funcţie de populaţie
● Astfel, timpul irosit cu research-ul locaţiilor vizate poate fi folosit pentru interacţiunea cu potenţialii clienţi
● Facebook va afişa reclamele potrivite, consumatorilor potriviţi, în oraşele selectate
· FBIQ Cross-Border Business Insights Finder (https://www.facebook.com/iq/tools-resources/cross-border-insights-finder): Un instrument nou ce ajută companiile, indiferent de dimensiunea acestora, să exploreze şi să dezvolte noi oportunităţi de creştere, cu ajutorul datelor comparative, obţinute la nivel naţional, în baza performanţelor campaniilor anterioare, desfăşurate prin intermediul platformelor Facebook, Instagram şi Audience Networks.

Educaţia este o componentă esenţială pentru fiecare companie ce îşi extinde operaţiunile şi angajează oameni noi. În acest context, Facebook a lansat Depăşeşte frontierele cu Facebook, un curs online (https://www.facebookblueprint.com/student/home/show_enrollment/44067388>)menit să ajute companiile să îşi valorifice brandul la nivel global.

Acesta este doar unul dintre numeroasele cursuri disponibile prin programul Blueprint, lansat în 2015, prin intermediul căruia aproape 2 milioane de oameni au putut afla mai multe cu privire la modul în care îşi pot atinge efectiv obiectivele de business prin intermediul marketingului pe Facebook, Instagram, Messenger şi Audience Network.

Pentru mai multe informaţii despre instrumentele noi introduse şi pentru studii de caz, puteţi consulta https://www.facebook.com/business/news/grow-your-business-internationally-with-facebook.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.