Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum poate fi redus cu 30% consumul de hartie

Siveco

Soluţia SIVADOC de gestionare a documentelor şi a fluxurilor de lucru eficientizează cheltuielile instituţiilor publice

Potrivit companiilor de cercetare, 80% dintre angajaţi consumă în medie 30 de minute pe zi căutând informaţii, în timp ce 60% consumă o oră sau mai mult recreând documente care există deja. Prin folosirea unei soluţii informatizate a documentelor, gradul de îmbunătăţire a activităţii creşte cu cel puţin 50%, iar aprobarea documentelor se reduce de la săptămâni la ore.

Aceste argumente susţin schimbarea modului tradiţional de lucru cu unul modern, eficient, transparent şi cu mult mai ieftin.
De altfel, companiile private, pentru care eficienţa este o condiţie esenţială a competitivităţii, au înţeles rapid importanţa gestionării informatizate a documentelor şi a fluxurilor de lucru şi au adoptat-o. Aceasta decizie poate aduce beneficii consistente şi instituţiilor statului, mai ales atunci când trebuie să îşi diminueze drastic cheltuielile.

Ionuţ Arsene, manager de proiect SIVADOC în cadrul SIVECO Romania, declară: “Soluţia de Document Management SIVADOC de la SIVECO Romania asigură reducerea cu cel puþin 30% a consumului de hârtie ca urmare a circulaţiei şi stocării în format electronic a documentelor între departamente. Documentele nu se mai pierd pentru că sunt stocate electronic, termenele de soluţionare sau de transmitere a acestora sunt respectate, redundanţa datelor este evitată, managementul devenind mai eficient. Nu în ultimul rând, informatizarea înseamnă ordine, reducerea risipei, un mod de lucru eficient, precum şi transparenţă şi promptitudine în relaţia cu cetăţenii. Economiile care se fac prin utilizarea sistemului aduc instituţiilor publice o reducere semnificativă a cheltuielilor, acoperind investiţiile cu prisosinţă şi foarte rapid.”

Organizaţiile private care au implementat soluţia SIVADOC au înregistrat o reducere cu 15% a costurilor cu documentele şi cu 45% a timpului alocat managementului pentru controlul şi aprobarea hârtiilor. În plus, companiile care utilizează această soluţie contribuie la un consum responsabil al resurselor, dovedind că sunt interesate de protecţia mediului.

Soluţia SIVADOC face parte din pachetul informatic SIVECO Applications 2011, lansat de SIVECO Romania în 2009.

Bucuresti, 14.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.