free download 78 travel guides written by experts

Creștere de 9% pe piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată în 2016

Rezultatele raportului GfK TEMAX® România pentru ultimul trimestru 2016

Categoriile cu cele mai bune evoluții (se referă la rata de creștere în valoare)

Categoriile cu cele mai slabe evoluții (se referă la rata de creștere în valoare)

Electronice

  • Televizoarele cu dimensiuni și rezoluții superioare ale ecranelor se află pe trend ascendent.
  • Boxele mici și boxele cu sistem de andocare au înregistrat cea mai mare rata de creștere, urmate de sistemele Audio.
Electronice

  • Sistemele video și de înregistrare, împreună cu sistemele de navigare auto, au continuat să scadă.
Electrocasnice mari

  • Piața a încetinit ritmul de creștere în T4 2016.
  • 2016 s-a încheiat cu o creștere de două cifre, toate categoriile aflându-se în trend pozitiv.
Electrocasnice mari

  • Majoritatea categoriilor au suferit eroziuni de preț în 2016, cu toate că a crescut interesul consumatorilor pentru produse cu specificații superioare.
Electrocasnice mici

  • Campania Black Friday a generat vânzări mai mari pentru toate categoriile de produse, cu impact considerabil pentru aspiratoare și aparate pentru prepararea băuturilor calde.
  • Atât aspiratorele cilindrice fără sac, cât și alte segmente de nișă (de ex., aspiratoare verticale, aspiratoare roboți) au avut o evoluție foarte bună.
Electrocasnice mici

  • Aparatele de îngrijire a părului au înregistrat cele mai scăzute evoluții în T4, având și eroziuni de preț considerabile. Cererea pentru cele mai importante subcategorii a scăzut în T4 2016 comparativ cu T4 2015.
GfK TEMAX - categorii
GfK TEMAX – categorii

GfK TEMAX - general

GfK TEMAX T4

RECOMANDAM:  7% creștere pentru bunurile de larg consum în 2017
f64.ro%20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

##################################################### #####################################################