free download 78 travel guides written by experts

COTNARI își rebranduiește gama-fanion susținută de Grasa de Cotnari și lansează un nou vin roze prin intermediul celui mai complex proiect de comunicare din ultimii 23 ani

COTNARI, unul dintre liderii pietii de profil din România, lansează o amplă campanie de re-branding pentru gama-fanion reprezentata de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tămâioasa Românească, Feteasca Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioacă de Bohotin.

Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și s-a bazat pe o serie complexă de cercetări de piață și consumator care au relevat nevoia unei schimbări profunde în universul mărcii.

Rezultatul final aduce cea mai mare transformare vizuală a Gamei Cotnari față de anul 1997, moment în care s-a realizat ultima schimbare de etichetă.

Astfel, Gama Cotnari nu se bucură doar de o sticlă nouă și elegantă cu logo în relief, o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator, dar și de un produs nou: roze din Busuioacă de Bohotin în varianta demisec și demidulce ca raspuns la tendințele de consum din piață.

rebranding Cotnari

Toate aceste noutăți de produs vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al cărui nume este “ Viața de Cotnari”.

“Vinul este alături de noi de atât de multă vreme încât a ajuns să întrupeze pentru oameni o sumă de caracteristici speciale. Vinul înseamnă prietenie, tradiție, pasiune, poezie, înțelepciune, bogăție, eleganță, și tot așa, multe, multe alte trăsături profund umane. Platforma „Viața de Cotnari” este o colectie de momente memorabile care justifică extraordinarele calități ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri românești autentice, iar oamenii trăiesc după valorile vinului în fiecare zi, e locul unde spiritul vinului românesc trăiește cu adevărat,” a declarat Constantin Deleanu – presedinte Cotnari SA.

Campania, ce va rula între 22 iulie și 30 septembrie, se bazează pe un mix de tv, promovare in-store și online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program inovativ adresat segmentului Horeca: orice comandă online pe site-ul www.cramelecotnari îi aduce userului un voucher pe care îl poate folosi pentru a se bucura de o sticlă de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale programului.

ECHIPA:

COTNARI
Răzvan Serghiuță- Director General
Ștefan Matei- Actionar și Membru în Consiliul de Administrație
Stefan Chirițescu-Director de Marketing

MEDIA: AnyMedia
Ramona Sirota- Media Buying Director
Laurențiu Cenușă-General Manager

PRODUCTIE:
Regizor: Radu Bărbulescu
DOP: Radu Voinea

LA POST STUDIO
Liviu Isop -General Manager
Avanpost

WEBDESIGN
B1 Studio
Silviu Fenea- CEO
Gabriel Jicman -SEO specialist

PACKAGING
GMP + Webstyler

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *