Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) și-a ales noua conducere

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) logo

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), singurul organism de autoreglementare a publicității din România, și-a ales noua conducere, în cadrul Adunării Generale care a avut loc marți, 14 decembrie 2021.

Astfel, Oana Cociașu (MedicOne/Mullen Lowe) a fost realeasă în funcția de Președinte pentru încă 4 ani, iar Laurențiu Gheorghiu (ProTV) a fost ales Vicepreședinte. De asemenea, Gerald Filip Flintoacă (PRISA) a fost reales ca membru în board. Organizația are un nou trezorier, în persoana Ilenei Cociaș (P&G) și un nou membru al board-ului – Ioana Anescu (IAB Romania). Componența board-ului este completată de Victor Dobre (IAA România), Simona Fîrtat (L’Oreal) și Mihaela Ungar (Consilier Onorific în Board / BOD Advisory).

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) logo

Totodată, membrii RAC au stabilit și care vor fi principalele direcții strategice ale organizației pentru 2022. „Având în vedere atât poziția RAC de autoritate în domeniul autoreglementării, cât și faptul că vom activa într-o perioadă intens marcată de adoptarea în legislația națională a noii Directive europene a Serviciilor Media AudioVizuale (DSMAV), era important să avem un Board care să continue cu succes misiunea și demersul RAC de a fi partenerul autorităților de reglementare a comunicării comerciale, venind în sprijinul lor și continuând să ne punem la dispoziție expertiza. Așa cum am făcut-o și în ultimii ani, ne propunem să protejăm consumatorii și interesul public general, prin promovarea unei publicități etice, legale, și oneste”, a declarat Oana Cociașu, Președintele RAC.

Consiliul Român pentru Publicitate are în prezent 82 de membri, care reprezintă companii, agenții de publicitate, media și asociații profesionale.

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) reprezintă singurul organism de autoreglementare a publicității, constituit cu scopul promovării unei publicități etice, legale, decente și oneste în România. Fondat în 1999 după modelul organizației europene European Advertising Standards Alliance (EASA), RAC reprezintă astăzi peste 90% din piața de publicitate națională, principiile acestuia fiind susținute de companii din mediul privat, agenții de publicitate, radiodifuzori sau importante asociații profesionale.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.