Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Competiţia Top Service 2017: DKV este furnizorul de servicii cel mai orientat către client din Germania, la categoria “Transport şi Logistică”

dkv_top-service_premiu

Furnizorul de servicii de transport ocupă poziţia a şaptea în competiția TOP SERVICE din Germania și este câștigător al categoriei “Transport și logistică”

DKV Euro Service este din nou una dintre companiile din Germania care oferă cele mai bune servicii clienţilor. Participând pentru a doua oară la concursul “TOP SERVICE” al ziarului de afaceri german Handelsblatt, organizat în colaborare cu alți parteneri, furnizorul de servicii de transport a ocupat locul șapte, ceea ce înseamnă că DKV a înaintat două poziţii faţă de anul trecut. Un juriu independent format din oameni de afaceri şi experţi a oferit note maxime DKV pentru modul în care asigură serviciile clienţilor, precum şi nivelul ridicat de calitate al serviciilor. Clienții selectați aleatoriu au fost implicați într-un sondaj pentru a determina nivelul de orientare spre client al companiilor participante. Ulrich Wolter, Marketing Director şi Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH au acceptat râvnitul premiu în cadrul unei gale desfăşurate în oraşul Pulheim, pe 27 aprilie 2017.

dkv_top-service_premiu
“Suntem mândri îndeosebi de faptul că ne-am îmbunătăţit poziţia în clasament cu două locuri faţă de anul trecut, iar acum ocupăm locul şapte. Este un rezultat important, în special prin prisma companiilor renumite care participă la această competiţie”, spune Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH. În opinia ei, motivele pentru această devansare sunt concentrarea pe clienţi și pe un nivel ridicat de digitalizare. De exemplu, din ce în ce mai mulţi clienţi DKV folosesc serviciile autonome oferite de companie. Ulrich Wolter, DKV Marketing Director completează: “Vocea clienților este prioritatea noastră principală și noi implementăm sistematic în toate domeniile ceea ce ei ne transmit. Cu alte cuvinte, nu numai că examinăm foarte atent cum să optimizăm punctele de contact dintre client și companie, ci şi cum să le implicăm în toate etapele ciclului de viață al produselor noastre.” De exemplu, cu DKV BOX EUROPE compania intenționează să  realizeze facturarea taxelor de plată pentru întreaga Europă, ca prim furnizor de servicii.

Pentru mai multe detalii, accesaţi www.dkv-euroservice.com/ro/.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.