Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#COLORFIDENCE – Orbit aduce inspirația prin culori cu un nou design al pachetelor de gumă de mestecat

#COLORFIDENCE Orbit

Culorile au capacitatea de a evoca emoții și de a ne influența stilul personal. Hainele sunt alături de noi din ziua în care ne naștem și, conform psihologilor, au o influență puternică asupra stării noastre de spirit de zi cu zi. Orbit redefinește personalitatea produselor sale cu un nou aspect pentru aromele: spearmint, peppermint, bubblemint, dar și două noi arome – tropical și strawberry.

Astfel, Orbit are o misiune importantă de a aduce mai mult #COLORFIDENCE în viețile oamenilor, prin prospețimea pe care o oferă. Acest obiectiv va încuraja milioane de consumatori să se simtă mereu fresh și să-și recapete încrederea în sine, pentru a fi cea mai bună versiune a lor în fiecare moment!

#COLORFIDENCE Orbit

Oamenii sunt capabili să perceapă aproximativ 17.000 de culori diferite. Cele mai multe atașamente emoționale față de culori se formează încă din timpul copilăriei. Când vedem o anumită culoare, o asociem cu un eveniment sau sentiment specific, iar dacă situația este suficient de puternică, poate lăsa o amprentă de lungă durată.

„Culorile sunt viață! Culorile îți pot schimba starea de spirit în doar câteva secunde. Culorile îți dau șansa sa fii creativ în orice domeniu. Iar moda este dependentă de culori, așadar si eu sunt dependentă de culori. Fără acestea nu as fi putut fi creativă și plină de idei în ultimii 20 de ani ai carierei mele de fashion editor”, a menționat Domnica Mărgescu, Director de modă Elle România.

Probabil nu mai este deloc surprinzător faptul că principalii factori care determină modul în care culorile afectează oamenii sunt vârsta, sexul și, mai ales, cultura. În cultura occidentală, negrul este culoarea tristeții, în timp ce japonezii consideră albul culoarea doliului. Roșul este văzut în cultura noastră ca echivalent al vieții, al energiei și al pasiunii, verdele este adesea asociat cu natura, prospețimea și speranța și așa mai departe.

Culorile hainelor, combinațiile bine alese și aspectul general al acestora conturează identitatea vestimentară a fiecărui individ, iar o garderobă potrivită poate economisi timp și poate ajuta cu încrederea de sine.

„Felul în care mixăm culorile în ținutele noastre ne dă energia zilnică de care avem nevoie și reflectă starea pe care vrem să o transmitem celorlalți. Așadar salut campania Orbit numită chiar Colorfidence, deoarece alegerea culorilor puternice ne pot transpune în alta lume, ne pot inspira pentru călătorii, styling-uri inedite sau ne pot pur și simplu îndeplini o plăcere & un zambet chiar și pentru un moment!”, a adăugat Domnica Mărgescu, Director de modă Elle România.

Pachetele Orbit au de acum un nou look, mai colorat și proaspăt, cu mai multă personalitate. Orbit invită consumatorii să găsească inspirație în unul dintre cele cinci arome – spearmint, peppermint, bubblemint și două arome noi – tropical și căpșuni, care se pot asorta cu ușurință cu restul accesoriilor de zi cu zi.

Odată cu lansarea campaniei #COLORFIDENCE, Orbit invită consumatorii să sărbătorească impactul culorilor din viața lor și îi încurajează să ia parte într-o călătorie de exprimare a personalității lor, în ținute colorate, inspirate din noua paletă de culori.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.