Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola Zero invita tinerii care isi doresc sa lucreze in publicitate

la Atelierele ADfel

Pana pe 17 august, tinerii care isi doresc sa afle cum functioneaza procesul crearii unei campanii de comunicare intr-o agentie de publicitate se pot inscrie la Atelierele ADfel, un program special de training si workshop-uri la care participantii vor avea ocazia sa interactioneze fata in fata cu o serie de specialisti in marketing si publicitate si sa invete atat din punct de vedere strategic, cat si creativ, cum sa genereze o campanie de advertising si cum sa transforme ideea unei campanii in executii neconventionale. La finalul programului de training, cei mai buni dintre participanti vor avea sansa de a primi o bursa ce consta intr-un stagiu de practica, cu durata de o luna, la una dintre cele mai bine cotate agentii de publicitate din Romania.

Sub conceptul „Esti fresh si iti faci si portofoliu”, in perioada 22-29 august, cei 25 de participanti, grupati in 5 echipe, vor fi antrenati ca in 7 zile sa finalizeze o campanie. Participantii vor primi brief-ul de campanie de la Sonia Micu, Junior Brand Manager, Coca-Cola Light & Coca-Cola Zero, urmand ca partea de strategie sa fie dezvoltata impreuna cu Bogdana Butnar, Senior Strategic Planner, McCann Erickson. Cele 4 zile dedicate procesului creativ vor fi supervizate de Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda si Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Erickson. Coordonarea echipelor din partea IQads va fi asigurata de Costin Radu, Managing Director, IQads. De-a lungul procesului, dotarea tehnica a echipelor va fi asigurata prin instrumente oferite de Apple.

La finalul atelierelor, cele 5 echipe implicate vor trebui sa demonstreze rezolvarea brief-ului intr-o campanie print si propuneri de executii neconventionale. Acestea vor fi expuse in timpul festivalului ADfel pentru a fi votate de catre public, dar si de catre mentori in vederea desemnarii echipei castigatoare.

Cei 5 membri ai echipei castigatoare vor avea ocazia sa lucreze timp de o luna in agentiile care sprijina acest proiect prin oferirea unui stagiu de practica in departamentele de creatie proprii: Cohn&Jansen, McCann Erickson, Propaganda, Sister & Co si iLeo.

Pentru inscriere, doritorii trebuie sa trimita pana la data de 17 august 2008 un e-mail cu subiectul ATELIERELE ADfel la adresa contact@IQads.ro in care sa includa:
– datele personale – nume, data nasterii, date de contact, studii, experienta profesionala (acolo unde este cazul);
– numele campaniei de advertising preferate si motivul pentru care considera ca respectiva campanie este o campanie buna (format: text, max. 1 pagina de document Word, font 12, spatiere la un rand);
– o scrisoare de motivatie care sa raspunda la intrebarea „In ce departament mi-ar placea sa lucrez intr-o agentie de publicitate?”.

Participantii selectati pentru a participa vor fi anuntati in data de 19 august pentru confirmarea participarii. Castigatorii celor 5 stagii de practica vor fi cunoscuti in data de 29 august.

Bucuresti, 12.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.