Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clubul Mărci Emblematice Românești continuă susținerea și promovarea celor mai iubite mărci cu tradiție

Cumparaturi romanesti cu dragoste

Lansat de Auchan din dorința de a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Clubul Mărci Emblematice Românești își continuă misiunea printr-un nou proiect demarat de Dragobete. Astfel, în perioada 24 februarie–2 martie, românii sunt invitați să redescopere în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan produse de la peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale.

Clubul Mărci Emblematice Românești a debutat cu ocazia Zilei Naționale a României din 2020 printr-un proiect special implementat în magazinele Auchan. Timp de două săptămâni, peste 30 dintre cele mai renumite mărci din diverse categorii de consum au beneficiat de o expunere specială în cadrul hipermarketurilor oferind clienţilor o adevărată paradă de 1 Decembrie. Astfel, milioane de români au putut să redescopere produsele celor mai emblematice mărci româneşti care se bucură de tradiție pe plan local de zeci și chiar sute de ani.

„Susținerea producătorilor locali este un demers constant în cadrul activității noastre. Încă de la deschiderea primului magazin din România am demarat parteneriate de durată cu producători români pentru a putea oferi clienților noștri familiaritatea și garanția produselor locale pe care astăzi le pot regăsi în toate categoriile din magazin. În completarea acestei misiuni am creat și Clubul Mărci Emblematice Românești, o nouă inițiativă de susținere a producției și consumului de produse românești prin care ne dorim să promovăm constant, în magazine și online, produsele celor mai reprezentantive mărci autohtone, sprijinind în acest fel și dezvoltarea producătorilor locali mai tineri.”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Cumparaturi romanesti cu dragoste

Astfel, în perioada 24 februarie–2 martie 2021, Auchan își invită clienții să adauge în coșurile de cumpărături produse de la peste 30 de mărci emblematice românești, 6 dintre acestea membre în Club Mărci Românești de 100 de ani, ce se regăsesc în categoriile de băcănie, băuturi, brânzeturi și lactate, mezeluri, precum și în gamele de produse de îngrijire și curățenie.

Clienții pot selecta din peste sute de articole special marcate la raft și online, având totodată posibilitatea de a participa la o tombolă ce le poate aduce unul dintre cele 100 de premii constând în vouchere de cumpărături. Pentru a fi eligibili pentru câștig, clienții vor trebui să înscrie pe auchan.ro bonul de cumpărături care atestă achiziționarea de produse de la mărcile emblematice românești: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraș, Fares, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, Sano Vita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaș, Cotnari, Timișoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi și Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Edenia (congelate), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenți și produse de îngrijire personală).

90% dintre produsele alimentare prezente în magazinele Auchan provin din România

Potrivit companiei, interesul și consumul de produse românești au crescut odată cu numărul acestora dezoltându-se și standardele de calitate, precum și numărul asociațiilor de producători agricoli și capacitatea de producție a acestora. De asemenea, și în industria alimentară se remarcă o dezvoltare similară: există mai mulți producători, cu capacitate de producție crescută și standarde de calitate și mai ridicate, care au integrat în produsele lor, în diferite proporții, noile tendințe de consum: o alimentație mai sănătoasă, mai ecologică, de origine locală, cu mai multă grijă față de mediu și, în general, cu mai multă responsabilitate.

Auchan - Cumparaturi romanesti cu dragoste

Astfel, ca urmare a promovării și susținerii producțiilor autohtone în toți cei 15 ani de prezență pe plan local, gama de produse alimentare din Auchan este formată în proporție de peste 90% din produse românești. De asemenea, peste 85% din furnizorii retailerului, atât pentru produse alimentare, cât și nealimentare, sunt români.

De-a lungul timpului, Auchan a lansat numeroase inițiative cu scopul de a susține și de a spori consumul de produse locale. Printre acestea se numără programul național de susținere a producătorilor din România „Tu produci, noi te susținem”, programele de filieră națională, respectiv proiecte dezvoltate pe termen lung cu producători români care livrează către magazinele Auchan produse agricole cu trasabilitate controlată, târguri cu produse agro-alimentare și nealimentare la care participă micii producători locali, dar și evenimente tematice anuale în cadrul cărora producători români prezintă produse specifice sau chiar de nișă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.