Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

‘Club Originals’- campania prin care adidas celebrează creativitatea noilor generații

adidas Originals a lansat Club Originals

Astăzi, 4 aprilie, adidas Originals a lansat Club Originals – o nouă campanie care celebrează creativitatea în muzică, artă, stil și nu numai. Scopul acesteia este de a inspira noua generație de creativi, punând în lumina reflectoarelor artiști și creatori de conținut, precum artistul indie-rock Bakar și artista rap Ronisia, care au deschis noi drumuri și au repoziționat coordonatele creativității cu autenticitatea și curajul lor.

Noua campanie pornește din dorința adidas de a continua să încurajeze și să inspire talentele următoarei generații, aducând împreună comunitatea adidas cu noii creatori de conținut din Europa printr-o serie de evenimente captivante care vor fi ca un catalizator al creativității.

adidas Originals a lansat Club Originals
(c) adidas Originals – Club Originals

Printre talentele ce își fac apariția în cadrul Club Originals se numără artista americană care va cânta la Coachella 2023, Ashnikko, artistul indie-rock Bakar, gazda Rinse FM DJ Jyoty, cântăreața și rapper-ul Ronisia, artistul și dansatorul non-binar Habibitch, muziciana Natalia Lacunza și cântăreața germană Nina Chuba.

Printre activările cele mai așteptate din cadrul acestei campanii se numără pop-up-urile, petrecerile și parteneriatele care vor avea loc la Berlin, Londra, Paris, Madrid și Milano.

În România, campania Club Originals va debuta printr-un eveniment ce are drept scop celebrarea, dar și inspirarea industriei creative. Va fi creat un spațiu sigur și confortabil, ce își propune să faciliteze networking-ul dintre invitați și exprimarea de sine fără limite. Nu în ultimul rând, atmosfera va fi una plină de energie și culoare, unde accentele de new nostalgia se vor îmbina superb cu un spirit autentic și inspirațional.

adidas Originals a jucat dintotdeauna un rol esențial în cultura entertainment-ului, de la modul emblematic în care Run DMC își purta și stiliza perechea de Superstar, la influența modelului Gazelle asupra icon-ului indie din anii 90, Noel Gallagher, și până la Rivalry care a ajuns să fie vedetă atât pe terenurile de baschet, cât și în parcurile de skate. Astăzi, adidas celebrează oamenii care decid să fie autentici atunci când vine vorba de alegerile lor din prezent și viitor, invitându-i în Club Originals.

Piese selectate din colecția adidas Originals sunt disponibile în magazinele adidas din toată țara.

Despre adidas Originals:
Inspirat de bogata moștenire sportivă a adidas – unul dintre cele mai importante branduri sportive din lume și un designer și dezvoltator global de încălțăminte și îmbrăcăminte sportivă – adidas Originals este un brand de lifestyle fondat în 2001. Având la bază arhiva adidas, adidas Originals duce mai departe moștenirea brandului prin angajamentul său față de inovarea produselor și prin capacitatea sa de a filtra creativitatea și curajul găsite pe terenuri și arene sportive prin prisma culturii tineretului contemporan. Marcat de emblematicul logo Trefoil – care a fost folosit pentru prima dată în 1972 – și susținut de cei care continuă să modeleze și să definească cultura creativă, adidas Originals continuă să inoveze constant oferind haine și încălțăminte ce se integrează perfect în cultura urbană.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.