Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Clienții eMAG își pot asigura online bunurile împotriva avariilor și furtului printr-o soluție dezvoltată de Allianz-Țiriac și Marsh

Codruța Furtună, Director Vânzări în cadrul Allianz-Țiriac

Allianz-Țiriac și retailerul online eMAG anunță extinderea parteneriatului în mediul online, astfel că au dezvoltat, împreună cu Marsh România, o soluție care permite clienților să își asigure bunurile achiziționate prin intermediul site-ului și aplicației mobile eMAG împotriva avariilor și furtului. Anterior, asigurarea bunurilor vândute direct de eMAG era disponibilă doar la achiziția din showroom.

Acum, datorită extinderii parteneriatului, clienții eMAG pot atașa o asigurare în momentul plasării unei comenzi pentru produse electrocasnice, electronice și electrice vândute direct de eMAG în maximum cinci zile de la achiziția acestora.

Produsul acoperă o gamă largă de avarii, de la clasicele loviri și căderi, până la daunele electrice generate de scurtcircuit, supratensiune și descărcări electrice, inclusiv dacă acestea au loc pe durata transportului de la locul de livrare la domiciliul clientului. Suplimentar, în cazul echipamentelor electronice și electrice este acoperit furtul prin efracție și tâlhărie.

Codruța Furtună, Director Vânzări în cadrul Allianz-Țiriac
Codruța Furtună, Director Vânzări în cadrul Allianz-Țiriac

„Prin parteneriarul cu eMAG, intermediat de Marsh Romania, aducem asigurările mai aproape de oameni și le demonstrăm utilitatea în situații cotidiene. Ne confruntăm cu toții frecvent cu defecțiuni ale bunurilor electrice, electronice sau electrocasnice, în urma unor evenimente accidentale, cum ar fi loviri, căderi, fenomene electrice. Asigurarea face ca repararea sau înlocuirea să aibă loc cu un minim de efort financiar și consum de timp. Pentru Allianz-Țiriac, parteneriatul cu eMAG joacă un rol cheie în strategia de a face asigurările accesibile și la îndemâna cât mai multor persoane”, a declarat Codruța Furtună, Chief Sales Officer (CSO) al Allianz-Țiriac.

Asigurarea are acoperire în toată lumea, iar repararea sau înlocuirea produselor avariate, se va realiza în România, prin intermediul partenerului de service autorizat de Allianz-Țiriac – Depanero – și serviciului de asistență în caz de daună – oferit de Marsh România. Suma asigurată este echivalentă cu prețul de vânzare al bunului, înainte de aplicarea unor eventuale reduceri promoționale sau comerciale.

„Prin tot ceea ce facem încercăm să oferim clienților noștri mai mult timp pentru a se concentra pe lucrurile care contează cu adevărat. De acum ei pot fi mai liniștiți, deoarece cu acest nou produs sunt protejați în toate situațiile, inclusiv în cazul unor accidente neprevăzute sau chiar furt”, a declarat Stejara Pircan, Vicepreședinte eMAG.

„Am reușit să personalizăm, alături de partenerii noștri, un produs simplu, ușor de înțeles și accesibil, care să permită clienților eMAG să își protejeze bunurile indispensabile vieții și activității de zi cu zi. În cazul producerii unui eveniment asigurat, clienții vor beneficia de asistența și sprijinul celei mai experimentate echipe din România în gestionarea acestui tip de programe, cu peste 300.000 de dispozitive asigurate anual. Astfel, repararea sau înlocuirea obiectului asigurat se va putea realiza cu costuri și eforturi reduse”, a precizat Oleg Doronceanu, Manager, Consumer & Commercial, în cadrul Marsh România.

Pe lângă gama largă de riscuri incluse și acoperirea teritorială extinsă, accesibilitatea este un alt punct forte al asigurării. Costul poliței pornește de la 20 de lei pe an, iar tipul și valoarea produsului achiziționat sunt principalii factori care influențează prima de asigurare.

De exemplu, asigurarea pentru un aspirator în valoare de 800 de lei costă 20 de lei pe an, iar pentru un televizior în valoare de 3.500 de lei prima de asigurare este de 151 de lei pe an. Pentru un smartphone, în cazul căruia riscurile sunt mai ridicate și mai frecvente, prima de asigurare ajunge la 240 de lei pe an, la un cost de achiziție de 2.500 de lei.

Asigurarea poate fi încheiată și pe o perioadă de doi ani. Toate polițele includ o franșiza, cuprinsă între 100 și 5.000 de lei, în funcție de valoarea bunului asigurat.

Notificarea daunelor se realizează foarte ușor, printr-un apel telefonic la 021 305 98 00, în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat, în cazul unei avarii, respectiv 7 zile lucrătoare de la data producerii sau constatării furtului.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.