Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cifra de afaceri a Albalact a crescut cu 64,33%

in primele noua luni ale anului

Albalact este lider de piata cu laptele Zuzu si cu untul de masa Albalact

Primele noua luni ale anului 2007 au adus companiei Albalact Alba Iulia o crestere cu 64,33% a cifrei de afaceri, pana la 111.754.297 ron, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand cifra de afaceri a fost de 68.004.196 ron.

Tot in perioada ianuarie 2007 – septembrie 2007, Albalact a inregistrat un profit net de 5.689.254 ron, cu 106,14 % mai mare decat profitul net raportat in aceeasi perioada a anului trecut, care a ajuns la 2.759.959 ron. “Rezultatele la noua luni sunt foarte bune, in conditiile in care fabrica veche cu care am functionat pana acum ne-a limitat putin capacitatea de productie. Acum am deschis noua fabrica de la Oiejdea, care are echipamente ultramoderne si o capacitate dubla de productie. Din decembrie, toata productia de lactate proaspete va fi relocata in noua fabrica, astfel ca in ultima parte a acestui an si, mai ales, anul viitor vom vedea imediat rezultatele acestor investitii si schimbari importante. Pornirea noii fabrici ne indreptateste sa credem ca vom pastra si anul viitor aceleasi rate bune de crestere a businessului pe care le-am avut pana acum”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact.

Actionarii Albalact tocmai au subscris un numar de 372.358.284 actiuni nominative cu valoare nominala de 0,10 lei/actiune. Astfel, dupa alocarea si a actiunilor gratuite, noul capital social al Albalact va fi, dupa inregistrare, de 65.270.886,70 lei.

“Gradul mare de subscriere, peste 95%, arata ca actionarii Albalact au incredere in companie. Deja am inceput proiectele pentru constructia unui centru logistic langa Bucuresti, care va fi un centru modern destinat exclusiv distribuirii produselor companiei in Bucuresti si in zona de sud-est a tarii. Am mai demarat proiectele pentru marirea capacitatii fermei din Vaidei, Hunedoara, si pentru construirea unei noi ferme in apropiere, investitii care vor permite ca in anul 2009 Albalact sa-si produca in propriile ferme o cantitate de 50 000 – 60 000 litri lapte/zi. Consideram aceste investitii mai mult decat strategice, foarte necesare chiar, in conditiile in care putem produce lapte foarte bun si mult mai ieftin in fermele proprii, comparativ cu laptele pe care putem sa-l cumparam de pe piata”, a adaugat Raul Ciurtin, presedintele Albalact.

Albalact se afla in acest moment printre primii cinci producatori de lactate din Romania. Potrivit analizelor MEMRB, Albalact este lider de piata pe segmentul laptelui proaspat pasteurizat cu laptele Zuzu si mai este lider de piata cu untul de masa Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Laptele UHT Fulga a adus compania Albalact tot pe locul doi pe segmentul UHT.

Anul 2007 a fost unul important pentru Albalact, care a finalizat constructia la noua fabrica din Oiejdea (judetul Alba). Considerata una dintre cele mai moderne unitati din Europa de Est, noua fabrica Albalact a necesitat o investitie de peste 10 milioane de euro si are o capacitate de procesare de 200.000 de litri pe zi.

In 2007, Albalact a lansat 3 sortimente noi de lactate proaspete pasteurizate sub brandul Zuzu si a extins marca Fulga pe segmentul iaurturilor proaspete. Au urmat, in vara acestui an, doua campanii importante de publicitate pentru brandurile Zuzu si Fulga. In urma cu cateva zile, Albalact tocmai a lansat pe piata si noul ambalaj premium TetraPrisma pentru laptele UHT Fulga la 1 litru. Astfel, Fulga – unul dintre cele mai de succes branduri autohtone – se vinde acum in cel mai modern tip de ambalaj cu capac existent pe piata. Lansarea noului ambalaj Fulga va fi, de asemenea, sustinuta de o campanie intensiva de comunicare, care va cuprinde spoturi TV si printuri in publicatii importante.

In 2008, Albalact intentioneaza sa lanseze produse noi sub toate cele trei branduri ale sale. Mai mult, compania va investi 3 milioane de euro in noul centru logistic care va fi construit langa Bucuresti (Afumati) si care va cuprinde depozite frigorifice de mari capacitati, platforme de incarcare/descarcare, utilaje suplimentare necesare transportului de marfa, spatii administrative. Construirea fermei noi in Hunedoara va necesita o alta investitie de aproximativ 7 milioane de euro.

Vechea fabrica Albalact din Alba Iulia va fi de asemenea dotata cu echipamente ultramoderne, iar aici Albalact va incepe in curand producerea mai multor sortimente de branze

In prezent, Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu si Albalact. Fiecare dintre aceste marci detin cate o treime din valoarea vanzarilor. Fulga este brandul pentru copii care a propulsat compania Albalact in galeria celor mai importanti producatori de lactate din Romania. Zuzu, al doilea brand tanar al Albalact – lansat la inceputul anului trecut – a castigat rapid popularitate si a consolidat pozitia companiei in topul celor mai importanti producatori autohtoni. Zuzu reuneste peste 23 de sortimente de lactate proaspete intr-una dintre cele mai variate game de produse lactate de calitate din Romania.

Bucuresti, 20.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.