Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cheil | Centrade obține un trofeu Silver la IAB Mixx Awards Europe cu proiectul #22EpicNights pentru Samsung Electronics România

Board 22 Epic Nights Samsung

Compania de consultanță în comunicare strategică și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, a câștigat un trofeu Silver la festivalul IAB Europe Mixx Awards 2023, în categoria Branded Content, pentru proiectul #22EpicNights, dezvoltat alături de Samsung Electronics România.

Este al doilea an consecutiv în care echipa Cheil | Centrade urcă pe scena prestigiosului festival european. În 2022, a câștigat Grand Prix-ul festivalului IAB Europe Mixx Awards 2022 pentru campania împotriva violenței domestice, „Teatrul cadourilor dăruite din vină”, dezvoltată alături de Asociația ANAIS. Tot atunci, campania a mai obținut și două trofee de Aur în categoriile Branded Content și Non-Profit/CSR, o premieră absolută pentru România la acest festival.

Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) premiază cele mai de impact campanii digitale inovative ale continentului, alese de un juriu format din profesioniști și lideri ai industiei de comunicare.

#22EpicNights reprezintă o premieră în România, fiind primul album muzical creat în întregime de artiști din Generația Z și curatoriat de un brand de tehnologie. Proiectul, dedicat creatorilor de conținut pe timpul nopții, face parte din programul de lansare al seriei Samsung Galaxy S22 și redă, prin muzică, filosofia #MakeNightsEpic. Albumul #22EpicNights cuprinde 22 de piese originale, abordând în profunzime temele sensibile care afectează nopțile Generației Z, precum depresia, anxietatea, sindromul impostorului, bullying-ul online, dragostea neîmpărtășită, presiunea societății, body shaming-ul sau schimbările climatice.

Board 22 Epic Nights Samsung

Timp de 11 luni, au fost lansate 22 de melodii originale create și interpretate de tineri artiști de la DeMoga Music. Fiecare melodie a avut și un videoclip filmat integral cu un telefon Samsung Galaxy S22 Ultra, pe timpul nopții sau în condiții de lumină scăzută pentru a demonstra performanțele funcției Nightography.

Albumul, un mashup epic de 22 de piese Indie Pop, Neo-Soul, Electronic, R&B, Dance și Trap, a devenit unul dintre cele mai vizionate proiecte muzicale ale anului, ajungând la 6.7 milioane de vizualizări, într-o țară cu 4 milioane de tineri din Generația Z.

Proiectul #22EpicNights face parte din #AllOutBySamsung, o platformă de comunicare dedicată tinerilor din Generația Z și pasiunilor lor, fie că e vorba de muzică, gaming, content, fashion sau film. Toate cele 22 de videoclipuri din albumul #22EpicNights pot fi vizionate pe YouTube, pe pagina dedicată proiectului și ascultate pe Spotify.

IABB MIXX 2023

Samsung este despre inovație în tehnologie în slujba oamenilor. Suntem primul brand care a lansat alături de DeMoga Music un proiect de conținut, de o asemenea anvergură, creat alături de artiști ai Generației Z și care oferă o voce mai amplă lucrurilor importante din viețile lor. Cele 22 de videoclipuri realizate integral folosind un Samsung Galaxy S22 Ultra sunt cea mai bună dovadă a performanțelor epice ale flagshipurilor noastre și o cale autentică de a invita toți creatorii nopții din Generația #AllOut să se exprime liber, în orice moment, cu ajutorul tehnologiei.”, adaugă Simona Panait, Head of Marketing Division, Samsung România & Bulgaria

La Cheil | Centrade credem în «doing good with data». Ne bucură să putem contura alături de partenerii noștri astfel de proiecte care le permit românilor să aibă curajul de a exprima ceea ce simt cu adevărat, fără teama că vor fi judecați. Suntem mândri de rezultatele obținute, dar și de faptul că energia creativă pusă de echipă în acest proiect ne-a adus un trofeu important, într-o competiție atât de prestigioasă cum este IAB Europe Mixx Awards”, explică Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale.

Compania de consultanță în comunicare strategică și analiză de date, Cheil | Centrade, servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Opticris, Hochland România, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way.

În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA şi Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului.

În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul său trofeu de Argint la Effie Europe Awards, dar și primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS, Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie, Best Integrated Campaign la IAB Mixx Awards, un trofeu de Aur la Luum Awards, două trofee Crystal la MAD Awards, șapte medalii la Webstock, precum și șase premii la Video Gaming Awards, BizPR Awards și Romanian PR Award. În 2021, Cheil | Centrade a obținut cele mai multe premii (16 lucrări finaliste și 7 medalii) la Webstock Awards, a fost cea mai premiată agenție românească la Cresta Awards, a obținut Marele Premiu al IAB MIXX Awards și trofeul Gold la Internetics. Totodată, a obținut 5 nominalizări și 3 trofee la Premiile Effie în categoriile tech, energie, banking și asigurări.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.