Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă

KV Unele masti raman 1

8 Martie, Ziua Internațională a Femeii, a coincis cu ultima zi din perioada de stare de alertă din România. Pe măsură ce numărul de infectări cu COVID-19 a scăzut, autoritățile au decis să ridice începând de astăzi, 9 Martie, o serie de restricții, printre care și obligativitatea purtării măștii.

Cu toate acestea, foarte multe românce vor avea nasul și gura în continuare acoperite, fie de palma unui partener abuzator, fie de propria palmă, speriate sau descumpănite în situațiile dramatice declanșate de cealaltă pandemie.

Pandemia violenței domestice va continua, din păcate, sub numeroase forme, de la violență fizică până la violență psihologică, economică, cibernetică, socială, sexuală sau spirituală.

KV Unele masti raman 1

În acest context, Cheil | Centrade a lansat campania „Unele măști rămân”, pentru a atrage atenția asupra acestui flagel, dar și donații care pot ajuta Asociația ANAIS să adune resurse pentru a putea oferi sprijin și consiliere juridică, psihologică.

KV Unele masti raman 2

„Campania este bazată pe povești reale ale femeilor care au trecut pragul ANAIS. Am reconstituit fiecare situație cu actori și am ales să avem această perspectivă unitară a ecranului de telefon, pentru un plus de autenticitate. Campania include, astfel, un spot în format vertical storytelling, dar și o serie de 5 key visuals ce atrag atenția asupra diverselor forme de manifestare a violenței domestice.” explică Denisa Armașu, Group Creative Director Cheil | Centrade

KV Unele masti raman 3

„Dorim să le mulțumim partenerilor noștri care au sărit în ajutor și au dat totul să putem aduce campania la lumină aproape peste noapte: fotograful și regizorul Balint Hajagos, casa de producție Almost Ready, studioul de producție Chainsaw Europe.” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.

KV Unele masti raman 4

„Le suntem recunoscători tuturor celor care vor ajuta cu o donație pe Asociația-ANAIS.ro și îi invităm pe toți cei care știu pe cineva care se află într-o relație abuzivă să dea share posterelor sau filmului campaniei cu hashtagul #unelemastiraman, pentru ca acele femei care suferă în tăcere să știe că pot conta pe noi.” continuă Carmen Nemes, președinta Asociației ANAIS.

KV Unele masti raman 5

Cheil | Centrade
Executive Creative Direcor: Mihai Gongu
Group Creative Director Copy: Denisa Armașu
Senior Art Director Art: Radu Rebei
Client Service Director: Carmen Miruță
Senior Account Manager: Ana Maria Rădulescu
Social Media Manager: Veronica Bratu
AV Director: Monica Garbur
Strategy Head: Miruna Baiaș
PR Specialists: Ana Maria Gavrilă, Macrina Vendlinger, Daniela Șerban

Balint Hajagos – fotograf și regizor
Almost Ready- casă de producție

Chainsaw Europe
Coordonator post-producție: Diana Gordon
Editare sunet și masterizare: Hasan Nasser
Director imagine: Samaranda Paraschiv

Voci actori
Judith State
Oana Holban
Radu Bânzaru

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.