Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CGS primește distincția Customer Experience Innovation 2019

Customer Experience Innovation 19

Divizia de Business Process Outsourcing a companiei a fost premiată pentru tehnologia sa de top din industria serviciilor pentru clienți

Computer Generated Solutions, unul dintre principalii furnizori globali de soluții de externalizare, aplicații pentru afaceri și servicii de învățare, a anunțat că TMC, companie media globală ce deține revista Customer, a premiat serviciile BPO (Business Process Outsourcing) ale CGS cu distincția Customer Experience Innovation 2019.

Premiul Customer Experience Innovation 2019 recunoaște meritele companiilor cu cele mai bune rezultate, care stabilesc cel mai înalt standard în furnizarea de experiențe excepționale pentru clienți prin intermediul tuturor canalelor, inclusiv cele sociale.

„Suntem încântați să fim apreciați de către revista Customer pentru dedicarea noastră în a furniza cea mai bună experiență pentru clienți prin intermediul serviciilor noastre de outsourcing”, a declarat Steve Petruk, Președintele diviziei de outsourcing global a CGS.

Customer Experience Innovation 19

Aceasta a subliniat că CGS s-a angajat să ofere cel mai înalt nivel de servicii pentru clienți, fiind în mod continuu în căutarea de noi mijloace de inovare, folosind tehnologii de ultimă generație pe toate canalele, deservind în acest fel nevoile clienților la nivel global.

„Felicitări CGS pentru primirea premiului Customer Experience Innovation 2019. Divizia de Business Process Outsourcing Solutions a CGS a fost selectată datorită faptului că a reușit să seteze standardul în furnizarea de soluții excelente clienților de talie mondială pe toate canalele. Ne face plăcere să recunoaștem această reușită și să știm că vom continua să vedem noi inovații din partea CGS și în 2020, dar nu numai”, a declarat Rich Tehrani, CEO TMC.

Cu resurse de call center optimizate pentru a servi clienții globali, CGS oferă o abordare hibridă unică prin intermediul automatizării, dar și al agenților care se ocupă zi de zi de nevoile clienților în centrele sale de contact situate în America de Nord, America de Sud, Europa, Asia și Orientul Mijlociu.

Tehnologiile sale chatbot și RPA îmbogățite cu AI (Artificial Intelligence) completează serviciile de asistență pentru clienți oferite de mii de agenți multilingvi din call centere.

CGS oferă suport multora dintre cele mai importante companii de renume mondial din industria de retail, ospitalitate, asistență medicală, tehnologie și telecomunicații. Soluțiile inovatoare, scalabile și flexibile de externalizare a proceselor de business (BPO) ale CGS includ asistență tehnică și suport clienți, telesales, channel enablement și asistență de back office.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.