Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CBRE introduce în România HAPPY Restaurants

CBRE introduce în România HAPPY Restaurants

Cel mai mare lanț de restaurante din Bulgaria, cu locații în Spania și Londra, Marea Britanie, premiat pentru doi ani la rând în 2022 și 2023 ca fiind cel mai bun restaurant din Londra

  • Happy a fost distins cu premiile Cea mai bună echipă de ospitalitate din Marea Britanie 2022 și Cea mai bună experiență culinară 2023
  • Happy Restaurants va deschide la mijlocul anului viitor prima locație în AFI Cotroceni
  • Compania are în plan să deschidă cel puțin 5 restaurante în următorii 5 ani, în tot Bucureștiul

CBRE, lider global în consultanță imobiliară, aduce în România cel mai mare lanț de restaurante cu program zilnic din Bulgaria și unul dintre cele mai apreciate restaurante europene, Happy. Primul restaurant din România este planificat să se deschidă la sfârșitul primei jumătăți a anului 2024, în AFI Cotroceni, cu o suprafață de aproximativ 730 mp.

CBRE introduce în România HAPPY Restaurants

„Prospectăm piața românească de ceva timp și suntem încântați că împreună cu echipa CBRE reușim să aducem brandul nostru pe piața locală. Suntem încrezători că această mutare strategică va deschide o nouă pagină de succes în istoria Happy, acum în România. Primul pas este făcut deja pentru că Happy Restaurants este cunoscut de o parte dintre românii care își petrec vacanțele în Bulgaria sau în alte orașe din Europa, iar în curând vom avea onoarea de a-i primi în restaurantele noastre și de aici. Expertiza CBRE ne-a ajutat să alegem cea mai potrivită locație pentru piața din România. Un centru comercial modern, emblematic pentru București, va fi cu certitudine un punct de sprijin foarte important în poziționarea mărcii și a numelui nostru în România. O servire prietenoasă, un spațiu confortabil, modern și primitor, o varietate de meniuri de calitate și o atmosferă specifică familiei Happy sunt ingredientele principale ale rețetei noastre Happy, pe care suntem nerăbdători să o aducem și în România”, A declarat Ivan Popov, CEO al Happy Restaurants.

Intrarea în România face parte din planul de dezvoltare globală a companiei, care vizează creșterea de la 40 la 70 de locații până în 2030 și atingerea de noi piețe, inclusiv Emiratele Arabe Unite (Dubai). Pe piața locală, Happy Group intenționează să deschidă cel puțin 5 restaurante în următorii 5 ani în București.

„Experiențele oferite de centrul nostru comercial se diversifică permanent și suntem încântați să ne extindem portofoliul cu un nou brand internațional care intră în România. Happy Restaurants este un nume consacrat în regiune, au deja locații de top în orașe precum Londra și Barcelona și suntem mândri să fim prima lor alegere pentru România. În plus, ne bucurăm că împărtășim cu noul nostru chiriaș aceeași abordare centrată pe nevoile clienților, astfel încât să obținem rezultate pozitive pentru comunitățile noastre”, a adăugat Sorin Scîntei, Center Manager AFI Cotroceni.

Cu o vastă experiență și o înțelegere complexă a contextului imobiliar local, CBRE a jucat un rol esențial în ghidarea Happy Group pe parcursul întregului proces de închiriere precum și în identificarea locației optime pentru intrarea în România. Integrând cerințele și așteptările specifice ale lanțului de restaurante din Bulgaria, experții CBRE au realizat o analiză amănunțită a pieței locale, luând în considerare factori precum tendințele demografice, preferințele consumatorilor și contextul competitiv. Folosindu-se de cunoșterea profundă a pieței imobiliare locale, CBRE a contribuit cu informații valoroase, date de piață și consiliere strategică, permițându-i echipei Happy Group să ia decizii în mod fundamentat și să asigure cele mai bune condiții posibile.

“Deținem o experiență demonstrată în consilierea noilor branduri care intră în România, iar Happy Group este cel mai recent succes cu care ne mândrim. Cerințele echipei Happy au fost foarte specifice, iar noi am reușit să generăm și să implementăm cea mai bună soluție nu doar pentru primul lor restaurant din România, ci mai ales pentru o dezvoltare pe termen lung, pe măsură ce lanțul european își continuă expansiunea aici. Înțelegerea pieței de retail, experiența cu brandurile noi și suportul analitic pe care le-am furnizat au ajutat Happy Group să ia decizii strategice, să aleagă o locație excelentă într-unul dintre cele mai bune centre comerciale din România și să înceapă o nouă călătorie de succes în care îi va încânta pe clienții români cu un concept unic și experiențe culinare deosebite”, menționează Cristina-Maura Toroș, Senior Consultant Retail Advisory & Transaction, CBRE.

Brandul Happy a fost ales “Marca preferată” în Bulgaria în ultimii 14 ani consecutivi, conform IPSOS. În 28 de ani, lanțul european de restaurante a ajuns la peste 40 de locații în Europa, 35 de restaurante în Bulgaria, 5 în Spania, în Londra, Marea Britanie, cu un obiectiv de 40 de milioane de clienți în fiecare an. Happy London a fost desemnat cel mai bun restaurant din Londra de către British Restaurant Awards 2022 și 2023 și premiat pentru cea mai bună echipă de ospitalitate pentru 2022 și 2023, printre alte 25.000 de restaurante și 1.000.000 de persoane care au votat.

AFI Cotroceni, deținut de dezvoltatorul imobiliar AFI Europe, și-a extins portofoliul de clienți cu peste 25 de branduri în acest an. De asemenea, a obținut certificarea LEED, nivel Gold, conform sistemului de rating LEED v4.1 O+M (Operațiuni și Întreținere pentru clădiri existente).

CBRE se așteaptă la o evoluție pozitivă pentru piața de retail în 2023, an care a marcat extinderea stocului total de spații moderne de retail la aproape 4,2 milioane mp în România la finalul T3 2023. Cifrele de vânzări și de trafic înregistrate în prima jumătate a anului 2023 sunt mai mari decât cele din perioada similară a anului 2019, considerat cel mai bun an pentru retail în România.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.