Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Castigatorii promotiei online

Heineken Fatboy Slim s-au bucurat de cel mai tare concert pe plaja din Romania

Castigatorii promotiei online organizate de Heineken cu ocazia concertului Fatboy Slim din Mamaia s-au bucurat de cel mai tare concert pe plaja vazut de Romania. Peste 2500 de participanti la promotia online desfasurata in perioada 5-29 iulie au intrat in competitie pe  site-ul dedicat //fatboyslim.heinekenmusic.ro, concurand, in joaca, pentru 40 de bilete la concert si 10 invitatii VIP pentru 2 persoane

Promotia a fost construita ca o invitatie la distractie, pe o platforma online, care a oferit sansa castigarii de bilete si invitatii VIP la concert. Mecanismul ales a fost unul simplu: participantii au accesat site-ul //fatboyslim.heinekenmusic.ro, unde au intrat in jocul dedicat si au acumulat puncte pentru a castiga premii, in functie de clasamentul zilnic si de cel saptamanal.

Premiile au constat in bilete la concertul Fatboy Slim din 5 August, de la Ultima Playa din Mamaia, si invitatii VIP, constand intr-un pachet complet pentru 2 persoane, cazare o noapte la Hotel Riviera in Mamaia, intrare la concert si acces la petrecerea VIP din locatie.

Promotia Heineken, derulata exclusiv online, a inregistrat peste 2500 de participanti pe perioada desfasurarii, iar numarul vizitatorilor pe site-ul heinekenmusic.ro a inregistrat o crestere spectaculoasa de peste 30.000 de vizitatori in luna iulie. Participantii au avut ocazia sa isi exprime parerea despre promotie si despre concertul Fatboy Slim pe blogul Heineken, //blog.heinekenmusic.ro/, aducand un feedback important si valoros.

In 5 august, la Ultima Playa din Mamaia, marea, distractia si muzica buna – au fost ingredientele perfecte pentru un eveniment senzational. Castigatorii premiilor promotiei Heineken Music Fatboy Slim, au avut ocazia sa participe la cel mai tare eveniment de plaja al verii, ce s-a bucurat de participarea a cca. 20.000 de oameni, alaturi de unul dintre cei mai celebri DJ din lume.

Conceptul si platforma online pentru desfasurarea promotiei sunt dezvoltate de Senior Software, in colaborare cu agentia Grey Worldwide Romania.

Marca Heineken este prezenta in peste 170 de tari din intreaga lume. In 2004, volumul total de vanzari al grupului Heineken a fost de aproximativ 122 de milioane hectolitri, din care vanzarile marcii Heineken s-au ridicat la 23 de milioane hl.
Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.

Bucuresti, 11.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.