Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Carrefour România, un jucător cheie pe piața magazinelor de proximitate: 22 de noi deschideri Express în 2023

Carrefour Express
  • Rețeaua de proximitate Carrefour România ajunge în 2023 la 162 de magazine la nivel național, dintr-un total de aproximativ 450 de magazine multiformat;
  • Clienții pot regăsi în noile magazine peste 4.500 de produse alimentare și non-alimentare;
  • Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând peste 170 de locuri noi de muncă;

Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 131 de magazine integrate și 31 în regim de franciză. Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic pentru Carrefour, aliniat viziunii omnichannel a companiei de a fi aproape de clienți și de a le oferi cea mai bună experiență la cumpărături. Indiferent de locul unde își desfășoară activitățile, clienții au parte de un confort sporit, datorită accesibilității și timpului redus dedicat cumpărăturilor, specific magazinelor de proximitate.

Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 110 și 350 mp alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează un număr de 176 de locuri de muncă la nivel local, clienții fiind așteptați de luni până duminică, în intervalul 07:00 – 22:00.

Magazinele Express sunt concepute să răspundă unui stil de viață din ce în ce mai dinamic, oferind soluții rapide și eficiente pentru cumpărăturile zilnice. În acest sens, facem tot posibilul să le oferim clienților soluții adaptate nevoilor lor și continuăm să extindem amprenta formatului nostru de proximitate, prin diversificarea locațiilor amplasate în cât mai multe puncte de vânzare strategice – de la zone rezidențiale, până la clădiri de birouri sau chiar zone urbane centrale. Prin intermediul celor 162 de magazine Express distribuite național, aducem mai aproape de clienții noștri un univers plin de produse proaspete provenite de la fermierii locali, mărci proprii (Carrefour La Piață, Drag de România), vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc, dar și mărci internaționale apreciate”, a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România.

Carrefour Express

Cele 22 de magazine noi sunt localizate în:

  • București, adresele:

    • Șos. Pipera, nr. 61, bloc 1, etaj P+M, sector 2

    • Str. Gura Putnei, nr. 52-54

    • Șos. Giurgiului, nr. 125, bl. 4A, sector 4

    • Str. Sergent Nuțu Ion, nr. 44

    • Str. Binelui, nr. 7-9, sector 4

    • Str. Teiului Doamnei, sector 2

    • Str. Dealul Bradului, nr. 97, sector 4

  • Cluj, adresele:

    • Str. Scorțarilor, nr. 12

    • Str. Fabricii, nr. 3

    • Str. Islazului, nr. 6

    • Florești, Str.Teilor, nr. 15A, jud. Cluj

  • Brașov, adresele:

    • Str. Tudor Arghezi, nr 8, bl. 38

    • Strada Pârâului, nr. 20

    • Str. Stadionului, nr. 2

  • Brăila, adresele:

    • Str. Independenței, nr. 20

    • Șos. Buzăului, nr. 41

  • Suceava, adresele:

    • Bd. George Enescu, nr. 38, bl. T90, parter

    • Localitatea Marginea, jud. Suceava

  • Galați, adresa: Str. Piersicului, nr. J12

  • Oradea, adresa: Str. Eforiei, nr. 2D, bl. C3

  • Timiș, adresa: Moșnița Veche, nr. 288, jud. Timiș

  • Constanța, adresa: Str. Muncel, nr. 40.

Magazinele Carrefour Express reprezintă modalitatea prin care retailerul francez vine în întâmpinarea clienților cu o gamă variată de peste 4.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zonele aglomerate. Acestea reflectă universul Carrefour, în care clienții pot găsi game de produse consacrate și sortimente adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor:

  • Produse de sezon din gama Festiv, la mare căutare în perioada sărbătorilor de iarnă;
  • Produse BIO, o selecție extinsă de articole din game precum lactate, fructe și legume sau produse de băcănie;
  • Produse proaspete de panificație;
  • Produse dietetice și produse sau specialități internaționale, pentru o experiență potrivită fiecărui moment;
  • Mărci proprii, precum Carrefour sau Drag de România, cu o gamă variată din care clienții pot alege diverse produse în funcție de nevoi;
  • Vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate, alături de brânzeturi artizanale din programele unice în retail, Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânza Românească;
  • O gamă largă de fructe și legume proaspete, de proveniență locală, care poate fi găsită în spațiul special dedicat categoriei. Acestea provin din Grădina Noastră.
  • Produse pentru întreținerea și îngrijirea casei.

Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.

Reprezentând cel mai mic format din punct de vedere al disponibilității spațiului de vânzare, rețeaua de magazine Express joacă un rol esențial în ecosistemul Carrefour, prin optimizarea timpului petrecut la cumpărături și accesul rapid, în orice moment al zilei, la produse de înaltă calitate pentru clienți. Mai mult, contribuie la susținerea livrării rapide prin Bringo și Glovo, serviciul fiind destinat să traducă proximitatea și în mediul online. Acesta este disponibil și la nivelul noilor magazine, pentru a oferi clienților o experiență completă în cadrul sesiunilor de cumpărături.

În linie cu viziunea omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu pentru clienți, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.