Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Care sunt cele mai importante accesorii de birotică care nu trebuie să lipsească dintr-un birou

accesorii de birotică

Fie că doreşti să îţi deschizi un nou spaţiu de birou, fie că doreşti să îţi actualizezi stocul de accesorii pentru biroul actual, trebuie să ştii că este nevoie să dedici mai mult timp acestei operaţiuni. De ce?

Pentru că pe piaţă vei găsi o mulţime de furnizori, dar şi o mulţime de obiecte de papetărie şi birotică, astfel încât decizia ta nu va fi una uşoară.

accesorii de birotică

În încercarea de a veni în ajutorul tău, ţi-am pregătit mai jos o listă de obiecte de birotica şi papetărie care nu ar trebui să lipsească dintr-un birou. Bineînţeles că dacă ne vom referi la un birou în curs de amenajare trebuie să acordăm o atenţie specială următoarelor elemente:

– Aparatele moderne, precum: laptopuri, imprimante, scanner, video-proiectoare, distrugătoare de documente, stickuri, dar şi alte consumabile din această zonă, precum: tonere şi diverse tipuri de hârtie pentru imprimare.

– Mobilier – birourile, scaunele, mese de sentinţă sunt doar câteva elemente din această categorie. Iar primele două aspecte pe care trebuie să le ai în vedere atunci când le alegi sunt reprezentate de calitate şi confort.

Dar hai să vedem şi care sunt obiectele de birotică esenţiale într-un spaţiu de birou.

1. Papetăria

Bineînţeles că toate produsele din hârtie sunt importante în orice birou. Iată care sunt cele mai importante obiectele din această categorie: hârtie de scris, hârtie pentru imprimare, plicuri, notes-uri adezive, cuburi de hârtie, hârtie foto, agende, cartoane speciale, şi acolo unde este cazul şi role pentru casele de marcat. Dacă ai nevoie de papetarie bucuresti îţi recomandăm să ceri oferte de la mai mulţi furnizori şi să o alegi pe cea care satisface cel mai bine nevoile tale. În ceea ce priveşte oferte primite este esenţial să analizezi atât: calitatea, preţul, cât şi modul în care acestea vor fi livrate.

2. Instrumentele de scris

Într-un birou pixurile dispar ca prin minune, prin urmare trebuie să te asiguri că ai un stoc suficient de mare, astfel încât să nu rămâi niciodată fără. De asemenea, această categorie include şi creioanele clasice, creioanele de colorat, corectoarele, markere, stilouri etc.. Iar în funcţie de activitatea businessului se vor avea în vedere şi alte instrumente, precum: instrumente de desen tehnic.

3. Obiectele de organizare şi arhivare

Obiectele de organizare şi arhivare trebuie tratate separat, chiar dacă ele pot fi incluse cu uşurinţă şi în categoria denumită papetărie. De ce? Pentru că atunci când spunem arhivare şi organizare nu ne referim doar la un simplu biblioraft, dimpotrivă această categorie include mai multe produse, precum: dosare din plastic sau carton, file din plastic, separatoare, alonje de arhivare, mape din carton sau din plastic, mape de conferinţă, dosare de prezentare, şi multe altele.

4. Sisteme de afişare

De obicei, sistemele de afişare se regăsesc în sălile de conferinţă şi sunt reprezentate de: flipchart-uri, panouri din plută, tabla de scris, bureţi, markere lavabile, suporturi pentru table, magneţi, spray-uri de curăţare şi aşa mai departe.

Pentru că tabla de scris are un rol important în orice birou, considerăm că este necesar să îţi povestim puţin mai multe despre ea. În primul rând, trebuie să ştii că pe piaţă vei găsi mai multe modele: de la table de scris albe, până la table de scris colorate (verde, negru, roşu, albastru etc.); de la table pentru creta, până la table magnetice; de la table mici, până la table care sunt compuse din mai multe părţi.

Alegerea unei table de scris nu este una uşoară, însă cu puţină documentare te vei putea bucura de un produs de calitate, care va face faţă cu brio utilizării zilnice. Iată câteva aspecte pe care să le ai în vedere atunci când alegi o tablă de scris:

  • Suprafaţa acesteia trebuie să fie tratată împotriva zgârieturilor;
  • Rama trebuie să fie una rezistentă;
  • Colţurile ar fi bine să fie rotunjite pentru a evita accidentările;
  • Modul de prindere, în cazul în care nu vorbim de un model aşezat pe un suport fix sau mobil, ar trebui să fie unul cât mai rezistent şi să asigure o fixare cât mai puternică;
  • Dimensiunea ei trebuie aleasă în funcţie de cerinţele biroului. Astfel, dacă tabla este folosită de o singură persoană în timpul şedinţelor, poţi opta pentru o tablă mai mare, iar dacă tabla va fi folosită de mai multe persoane, în birouri diferite, atunci cel mai bine ar fi să optezi pentru două – trei modele diferite ca şi dimensiune.
  • Preţul este un alt aspect care poate influenţa decizia de cumpărare;
  • Garanţia este obligatorie în cazul unei table de scris, mai ales dacă vorbim de un produs de dimensiuni mai mari şi cu un cost de achiziţie mai ridicat. Prin urmare, îţi recomandăm să verifici şi termenul de garanţie al produsului selectat.

În ceea ce priveşte îngrijirea unei table de scris, mai ales dacă discutăm de un model magnetic, este important să ai in vedere produse special concepute pentru aceasta.

Un spaţiu de lucru are nevoie de foarte multe obiecte de birotică şi papetărie. Bineînţeles că unele companii au cerinţe specifice, cerinţe ce sunt dictate de activitatea desfăşurată, prin urmare este important să adaugi pe lista de cumpărături toate obiectele esenţiale şi să te asiguri că tot personalul dispune de toate materialele necesare, astfel încât să îşi desfăşoare activitatea fără probleme.

De asemenea, nu uita să optezi întotdeauna pentru produse de calitate. Cu cât achiziţionezi un produs mai calitativ, cu atât acesta va rezista o perioadă mai lungă de timp, iar investiţia va fi amortizată.

Articol de Ioana M.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.