Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Capitala relatiilor publice se muta la Bucuresti, pentru 4 zile

În perioada 23-26 septembrie 2009, Bucureştiul va găzdui o triplă sărbătoare a relaţiilor publice, aducând laolaltă realizările româneşti, viziunea specialiştilor din Vestul şi Estul Europei şi personalităţi internaţionale de marcă ale domeniului.

Pe 23 septembrie, Catedra de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti celebrează 16 ani de activitate, fiind cea mai veche catedră universitară de relaţii publice din România.

Printre invitaţii speciali ai evenimentului aniversar se va afla Dennis Wilcox, profesor emerit de relaţii publice la San Jose State University, SUA, autor al celui mai răspândit şi respectabil manual de specialitate, studiat astăzi în peste 300 de universităţi din majoritatea ţărilor lumii. În cadrul evenimentului aniversar, Universitatea din Bucureşti îi va decerna profesorului Dennis Wilcox titlul de Doctor Honoris Causa pentru contribuţii excepţionale la dezvoltarea învăţământului de relaţii publice. Cu acelaşi prilej, profesorul Wilcox va susţine o prelegere cu privire la evoluţia relaţiilor publice şi va prezenta versiunea în limba română a manualului „Public Relations. Strategies and Tactics”, recent publicată în România.

Evenimentul aniversar al Catedrei deschide lucrările Congresului European de Relaţii Publice al EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) care este găzduit pentru prima oară la Bucureşti, în perioada 23-26 septembrie 2009, tema celei de-a XI-a ediţii fiind: „Corporate citizens of the third millennium. Towards a Shared European Perspective”. O a doua conferinţă susţinută de profesorul Wilcox, lucrări de referinţă şi dezbateri ale unor reputaţi specialişti ai relaţiilor publice din 20 de ţări europene şi din SUA, panelul EuroBlog şi alte subiecte consistente vă aşteaptă în cadrul congresului.

„Suntem mândri de organizarea acestei triple sărbătoriri: prezenţa ştiinţifică remarcabilă a profesorului Dennis L. Wilcox, aniversarea celui de-al 16-lea an de existenţă a Catedrei de Comunicare şi Relaţii Publice din Facultatea de Litere, şi, nu în ultimul rând, recunoaşterea maturităţii Relaţiilor Publice din România prin organizarea la Bucureşti a Congresului european de relaţii publice, în coordonarea Catedrei noastre”, afirmă Adela Rogojinaru, şefa Catedrei de Comunicare şi Relaţii Publice, coordonatoarea Congresului EUPRERA 2009.

În cadrul acestor evenimente, va fi amenajată o mini-expoziţie de carte pentru a permite participanţilor să achiziţioneze manualul în limba română „Relaţii Publice. Strategii şi tactici” elaborat de Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Phillip Ault and Warren K. Agee şi publicat de Comunicaţii Mobile şi Editura Curtea Veche. Vor fi disponibile totodată: lucrarea „Global Public Relations Handbook” coordonată de profesorul Dejan Verčič şi publicată de Routledge / Taylor & Francis Group din Marea Britanie, precum şi volumele de specialitate apărute la Editura Tritonic.

Lucrările evenimentului naţional se vor derula în 23 septembrie în sediul Facultăţii de Litere, str. Edgar Quinet nr.5-7, iar sesiunile Congresului din zilele de 24, 25 şi 26 septembrie vor avea loc în Aula Bibliotecii Centrale Universitare, Calea Victoriei nr.88

Evenimentele sunt organizate cu sprijinul Guvernului României prin Agenţia pentru Strategii Guvernamentale. Partener principal este agenţia Rogalski & Grigoriu, sponsori sunt Dacia Groupe Renault, JTI Romania, Vodafone şi Mobile PR. Partenerii media sunt Agenţia de presă RADOR, Radio România Actualităţi, Radio3Net, Wall-Street.ro, 9am.ro, CorporateNews.ro, Editura Tritonic, Comunicaţii Mobile, PRwave.ro, StiriONG.ro, Media Image, MRM Worldwide, HotNews, Revista Română de Comunicare şi Relaţii Publice, CentrulDePresa.ro.

Participanţii români care aleg online pachetul Eveniment naţional aniversar + Congres EUPRERA beneficiază de un tarif special de 110 EUR/persoană. Înscrierile se mai pot face până la data de 15 septembrie.

Accesul jurnaliştilor la ambele evenimente este permis exclusiv pe bază de acreditare, care se poate obţine prin contactarea organizatorilor.

Persoane de contact:
– Conf.univ.dr. Adela Rogojinaru, Şef al Catedrei de Comunicare şi Relaţii Publice, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti (Coordonator local Congres EUPRERA 2009), tel/fax 021-314.61.77, email: congress@euprera2009.com
– Gabriela Hagiu – consultant asociat al Catedrei de Comunicare şi Relaţii Publice (Manager logistic Congress EUPRERA 2009), GSM 0744-973.196, email: congress@euprera2009.com

Informaţii generale şi agenda evenimentelor se află la www.euprera2009.com.

Informaţii de suport:

EUPRERA – European Public Relations Education and Research Association

Conform declaraţiei de misiune, Asociaţia Europeană de Cercetare şi Educaţie în Relaţii Publice (EUPRERA), înfiinţată în anul 2000, prin restructurarea „CERP Education and Research”, este o organizaţie autonomă, care are drept scop stimularea şi promovarea inovaţiei atât la nivelul cunoaşterii teoretice, cât şi prin practicile de dezvoltare a cercetării aplicate şi a învăţământului de relaţii publice, la nivel european.

Membrii asociaţiei, ca şi grupul-ţintă al activităţilor acesteia, este constituit în primul rând din profesori şi cercetători în relaţii publice şi comunicare organizaţională. Cu toate acestea, Asociaţia EUPRERA are contacte directe şi sistematice cu practicieni proeminenţi de relaţii publice din toate ţările europene. Colaborarea cu practicienii care doresc să fie informaţi cu privire la ultimele tendinţe şi rezultate ale cercetării în domeniu este considerată un aspect important în susţinerea proiectelor comunităţii academice.

Prof. dr. Dennis L. Wilcox:

În prezent, Dennis L. Wilcox este profesor emerit de Relaţii Publice la Şcoala de Jurnalism şi Comunicare în Masă din cadrul Universităţii de Stat San Jose, California, SUA, şcoală pe care a şi condus-o până de curând. Printre cărţile care îl au drept autor se numără: „Public Relations Strategies & Tactics”, ediţia a 9-a, 2008, disponibilă în 8 limbi; „Public Relations Writing & Media Techniques”, ediţia a 6-a, 2009; „Public Relations Today: Managing Competition and Conflict”, 2007; „Essentials of Public Relations”, 2001.

Dennis Wilcox este membru în Societatea Americană de Relaţii Publice în care a ocupat şi posturi de conducere, în Consiliul editorial al publicaţiilor Journal of Public Relations Research şi Public Relations Review, în Consiliul naţional din SUA al International Public Relations Association (IPRA), precum şi în Asociaţia pentru Educaţie în Jurnalism şi Comunicare în Masă, în care a prezidat direcţia de Relaţii Publice.

Bucuresti, 10.09.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.