Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cannes Lions decerneaza Unilever premiul: Advertiser of the Year

Keith Weed, Chief Marketing & Communications Officer va accepta trofeul la Cannes

Organizatorii celei de-a 57-a ediţii a Festivalului Internaţional de Publicitate Cannes Lions (Cannes Lions International Advertising Festival) au plăcerea de a anunţa că prestigiosul trofeu Advertiser of the Year va fi acordat gigantului producător FMCG anglo-danez, Unilever, deţinătorul unora dintre cele mai iubite mărci la nivel mondial pe segmentele: alimentar, de băuturi şi de produse destinate îngrijirii personale.

Această distincţie importantă este acordată companiilor generatoare de publicitate care s-au remarcat prin marketingul inovator al produselor lor şi care au dovedit deschidere în promovarea cu succes a activităţii creative a agenţiilor cu care colaborează.

Cunoscută în întreaga lume datorită campaniilor sale publicitare care incită la reflecţie şi sunt amuzante în acelaşi timp, Unilever a câştigat primul trofeu Cannes Lion cu OMO în anul 1961. În cadrul ediţiilor ulterioare ale galei, brandurile Unilever au obţinut aproape 200 de trofee, unul dintre acestea fiind şi Media Grand Prix câştigat în 2002 cu campania Magnum 7 Deadly Sins –Give In To It, precum şi Cyber şi Film Grand Prix acordate în 2007 pentru reclama inovatoare Dove Evolution.

„Fiind unul dintre producătorii FMCG de top la nivel mondial, milioane de oamenii din întreaga lume sunt influenţati zilnic de campaniile de publicitate ale brandurilor Unilever. De-a lungul timpului, marketingul brandurilor s-a remarcat prin deschiderea către creativitate şi inovaţie -punctele principale ale activităţii desfăşurate de agenţiile colaboratoare. Reprezentanţii Cannes Lion sunt încântaţi să confere titlul de Advertiser of the Year companiei Unilever” a declarat Terry Savage, Preşedintele Festivalului.

Keith Weed, Unilever Chief Marketing & Communications Officer, şi membru al executivului Unilever, a declarat: „Este o mare onoare să primesc acest premiu în calitate de reprezentant al Unilever. Relaţiile solide pe care le-am construit de-a lungul anilor cu agenţiile noastre partenere ne-au ajutat să dezvoltăm campanii de publicitate impresionante, dar şi mai important: eficiente. Mai mult decât atât, profunzimea relaţiilor a dat naştere încrederii necesară dezvoltării unei gândiri strategice autentice, creativităţii şi inovaţiei care se află la baza unui brand equity pe termen lung şi a unei munci extraordinare.”

Trofeul Advertiser of the Year va fi decernat domnului Keith Weed la Cannes în cadrul ceremoniei Film, Film Craft and Titanium & Integrated Lions Awards Ceremony, sâmbătă, 26 iunie 2010.

Bucuresti, 25.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.