Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania ING

Ajutat de o echipa de pitici, femei-dulau, dansatoare si supermeni supraponderali, cavaleri, spiridusi, lebede fermecate si pesti vorbitori, ING lanseaza prima campanie pe 2007 adresata persoanelor fizice.

Comunicarea este centrata in jurul ING Cont’ROL contul curent cu dobanda de depozit de 6,4% pe an. Stiu ca dobanda e prea mare ca sa para adevarata si ca multa lume a zis ca asa ceva nu poate exista dar, spre deosebire de Yeti sau monstrul din Loch Ness, ING Cont’ROL este de gasit in orice office ING.

Mai mult, dobanda se acorda chiar de la primul leu, se calculeaza zilnic la soldul contului si se plateste la sfarsitul fiecarei luni. Clientii, persoane fizice, au acces permanent la fondurile din cont, fara obligatia unui sold minim.

Ma rog, sa revin la publicitate. Este facuta de agentia Cap care zice ca acum se vede de ce a castigat ea pitchul din decembrie si nu altii si ca n-a vazut domeniul bancar romanesc campanie cum a facut ea pentru ING intr-o luna de zile. Asta si pentru ca ING este un client ok, fara panici absurde si idei preconcepute, care stie ca reclamele trebuie sa fie pe limba si fanteziile oamenilor.

Spotul a fost filmat cu Multimedia Est in studiourile Kentauros pazite de Fasole, un caine roscat si lung cat o pastaie. Dar pe linga spotul tv, filmat cu marele artist britanic Simon Henwood (intrati pe net si cautati-l sa vedeti ce baiat), campania cuprinde toate formele clasice sau mai putin clasice de publicitate si spera sa atraga cat mai multi clienti in office-urile ING. Nu va spunem cati ca-i secret de companie si facem puscarie daca-l dam in presa. Va spunem insa ca am facut spoturi radio, outdooruri cu pasari flamingo si pitici, bus sheltere cu tot felul de povesti, am lipit stickere cu oameni care privesc curiosi in office-uri, am agatat bancnote de un metru la locul faptei (multe dintre ele au fost furate din prima zi), am impanzit presa nationala, locala si netu cu stiri fantastice despre pitici haiosi, lebede vorbitoare si ING Cont‘ROL, am trimis mesaje care mai de care pe mail despre intamplari nemaiauzite dar parca nu la fel de fantastice ca ING Cont’ROL.
Si asta e inceputul caci avem tot felul de lucruri de spus un an intreg de acum inainte.
Un prieten care lucreaza in Cap mi-a zis ca ideea creativa este super noua si interesanta dar este o prostie si nu crede ca o sa vanda.

Curiosi care e adevarul? O sa aflam la momentul potrivit.
 
Echipa:
Copy: Raluca Feher, Andreea Pirvu, Art: Ioana Parvan, Teodor Zugravu. Ilustratie: Roland Szattler, Bogdan Lupescu, Alina Antemir, Creative Director: Costin Popescu, Client Service: Raluca Cohn, Cristina Purcarea. Regizor: Simon Henwood, DOP: Richard Mott. Producator: Dragos Potop.

Din partea ING: Director Marketing Cristina Micu, Marketing Officer: Corina Radu.

Campania se va derula pe tv, radio, presa nationala, presa locala, outdoor, reviste.

Bucuresti, 23.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.