Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania “De la Valentine’s la Dragobete” prin implicarea angajaților: Hai să ne iuBIM, în BIM

Graphein De la Valentine’s la Dragobete

Dezvoltarea unui culturi a experimentării și a co-creării ajută brandurile prin creșterea notorietății și prin schimbarea percepției despre narativul clasic dintr-o industrie, așa cum este domeniul construcțiilor, în care mesajele par greu de înțeles pentru cei care nu au studii de specialitate. Acestea sunt două dintre obiective de comunicare ale campaniei “De la “Valentine’s la Dragobete”, alături de al treilea, la fel de important de altfel: implicarea angajaților prin crearea și împărtășirea conținutului pe social media.

Campania “De la Valentine’s la Dragobete”, implementata pe parcursul lunii februarie 2023 de compania Graphein, business de topografie şi scanare 3D pentru proiecte de clădiri și infrastructură publică, a început printr-un proces de experimentare, chiar înainte de zilele în care se celebrează iubirea. Totul a pornit de la întrebarea dacă într-o industrie în care se obișnuiește să se comunice într-un limbaj mai tehnic, va avea impact și relevanță la public un mesaj ludic, distractiv, care decodifică tehnicul pe înțelesul tuturor.

Graphein De la Valentine’s la Dragobete

Răspunsul a venit repede mai ales ca echipei Graphein îi plac experimentele, atât la nivel de management, cât și în proiectele noi ale specialiștilor companiei, experți în topografie, scanare 3D și cadastru.

Odată cu primul line pus pe hârtie a mai răsărit o idee strategică din perspectiva implicării membrilor echipei Graphein cum ar fi să co-creăm celelalte line-uri ale campaniei împreună cu toți colegii din departamentele organizației. Zis și făcut, ne-am folosit de un document partajat în care am scris brieful, termenul limită și bineînțeles premiul (primele trei line-uri cu cel mai mare punctaj în urma votului vor ieși la cafea cu specialiștii echipei de marketing).

În mai puțin de trei zile au fost generate 30 de line-uri. Punctajele au fost oferite de un juriu de experți format din trei specialiști externi care activează în domeniile PR & Digital Marketing – în mod transparent, fără a cunoaște numele celor care au creat textele.

De îndată ce au fost alese trei texte potrivite pentru campanie, membrii echipei Graphein au creat layouturile și pe 14 februarie a fost implementată campania împreună cu specialiștii agenției de digital marketing partenere.

Cele trei proiecte câștigătoare: “Când ești îndrăgostit, ești cu capul în nori. E timpul să vorBIM”, “Hai să ne iuBIM, în BIM”, “Dragostea nu are măsură. Noi avem”

“Obiectivul campaniei a fost de creștere a notorietății, dar și schimbarea percepției că industria în care activează Graphein folosește doar un limbaj greu de înțeles pentru cei care nu au studii de specialitate. De asemenea, ne-am propus să implicăm colegii care lucrează în departamentele tehnice într-un proces de creație și activarea spiritului lor creativ, ce nu ne-am propus, dar a fost un rezultat al acestui concurs de idei, a fost faptul că în unele departamente s-a lucrat în echipă pentru generarea de line-uri”, a declarat Adina Săniuță, marketing manager Graphein.

Astfel, campania “De la Valentine’s la Dragobete” a dezvoltat si o componenta de Employee Advocacy: distribuirea pe rețelele sociale proprii ale membrilor echipei Graphein a fost un alt obiectiv propus prin intermediul campaniei. Majoritatea angajaților au ales în mod natural să împărtășească mesajul distribuind unul dintre mesaje sau pe toate pe canale de comunicare din social media: Facebook și Instagram Story. Distribuția rezultatelor a fost completată de mai multe postări ale managementului companiei pe LinkedIn.

Pentru acest proiect entuziasmul membrilor echipei Graphein a fost un mare câștig, echipa de marketing a urmărit cu entuziasm documentul în care apăreau pe rând mesajele lor. Dezvoltarea unui culturi a experimentului și a co-creării reprezinta un alt câștig important, acum am făcut un pas important și rezultatele campaniei au demonstrat că este bine să riști și să alegi și alte drumuri decât cele deja măsurate de alții.

Rezultate și ce urmează pentru proiectul lansat de Graphein

– awareness: peste 427k afișări, peste 104K persoane asupra cărora campania a avut impact

– consideration: 4289 clicks

– vizualizări pagină destinație (graphein.ro) – 1830 vizualizări. Raportat și la bugetul investit, rezultatele sunt peste așteptări.

“Un proiect cu rezultate bune naște întotdeauna un proiect și mai ambițios. Cu siguranță lucrăm la diverse campanii pe care încercăm să împingem cât mai mult spre zona de inovație. Dacă ne raportăm la proiecte în care să implicăm colegii din departamentele tehnice, urmează să participăm la o serie de evenimente unde ne dorim să obținem contactele participanților într-un mod foarte creativ și să păstrăm engagementul și după participarea acestora la eveniment. Vom împărtăși cu voi ce a ieșit de îndată ce vom avea primele rezultate”, spune Adina Săniuță, marketing manager Graphein.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.