free download 78 travel guides written by experts

Campania de comunicare – Prigat Pulpa Limonada

poartă semnătura Leo Burnett

Campania de lansare a noului Prigat Pulpã Limonadã se încadreazã sub poziþionarea Prigat – Energie Naturala, fiind vorba despre un line extension – inovaþie pe piaþa româneascã –  bãuturã necarbonatatã cu conþinut ridicat de lãmâie.

Comunicarea se centreazã pe binecunoscutul slogan “ Prigat. Mai mult fruct. Mai multã energie”, iar conceptul creativ s-a dezvoltat in jurul imaginii filmului mut.

“Am reinterpretat imaginea filmelor mute. Acolo personajele mergeau normal, dar pe ecran se mişcau nefiresc de repede din cauza tehnicii de filmare rudimentare. Ei bine, cu  băutorii de Prigat lucrurile stau exact invers: sunt filmaţi normal, dar se mişcă extraordinar de repede”, explică  Ghica Popa – Art Director.

 “Deşi spotul a fost realizat dintr-un singur cadru au fost necesare doua zile de filmare”, explică Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director.“Dupa prima zi de filmare care a durat aproximativ cinci ore rezultatul nu a fost conform aşteptărilor echipei de creaţie. Nu erau suficiente lădiţe cu lămâi pe bandă; s-a schimbat puţin şi încadratura. Astfel, de comun acord cu regizorul Radu Muntean , Tudor Lucaciu – Director de Imagine si casa de producţie Multimedia Est, spotul a fost filmat intr-o altă zi. Filmarea s-a desfăşurat in curtea exterioară a unei fabrici dezafectate. Cel mai complicat lucru la filmare l-a constituit viteza cu care veneau lădiţele pe bandă. Actorul reuşea foarte greu să ţină "pasul" cu succesiunea rapidă a lădiţelor pline cu lămâi de pe banda rulantă.
O particularitate a spotului a fost aceea de realizare în genul filmului mut: imagine alb negru, muzica, viteza cu care se mişcă personajul , felul în care este îmbrăcat si machiat”, adaugă Laura Georgescu – Baron.

Campania TV se difuzează de la începutul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune  si va fi susţinută de o campanie de presă si de materiale la punctele de vânzare.

Spotul TV a fost produs de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean.

La realizarea campaniei de comunicare au participat din partea Quadrant Amroq Beverages:
Daniela Dumitru – Product Manager Prigat; Călin Clej – Consumer Marketing Manager – QAB

Din partea Leo Burnett au contribuit la  realizarea campaniei: Bogdan Naumovici- Creative Director; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Diana Oanţă – Brand Communication Manager; Alina Bacşiş –Brand Communication Executive; Răzvan Mătăşel – Research&Strategic Planning Director; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Bogdan Petrovici-A/V Production Manager.

Prigat este prima gamă completă de băuturi răcoritoare necarbonatate fără conservanţi produsă în România (juice, nectar si still drink) prin implementarea unei noi tehnologii de îmbuteliere la fabrica Quadrant Amroq Beverages din Bucureşti, o investiţie în valoare de 4.5 milioane de dolari finalizată in noiembrie 2004.
Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) este unul dintre cei mai mari investitori americani din România, îmbuteliatorul autorizat şi distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea şi Roua Munţilor pentru România şi Republica Moldova

Leo Burnett se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie si creaţie din România.
Leo Burnett România este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului în ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agenţia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiată agenţie la Effie Awards România 2005-2006.

Bucuresti, 12.06.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *