Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Calvin Klein, Inc. o desemnează pe Linh Peters noul Global Chief Marketing Officer

Linh Peters, Global Chief Marketing Officer Calvin Klein

Calvin Klein a anunțat că Linh Peters este noul Global Chief Marketing Officer, începând cu 2 noiembrie.

Linh s-a alăturat echipei, părăsind poziția avută la Starbucks. Ea este un lider cu extrem de multe realizări profesionale și un brand builder ce se axează pe metode de marketing inovative și dezvoltarea comunicării către consumator pe mai multe canale și platforme, cu un accent puternic pe componenta digitală.

Linh Peters, Global Chief Marketing Officer Calvin Klein
Linh Peters, Global Chief Marketing Officer Calvin Klein

Aduce peste 20 de ani de experiență cu unele dintre cele mai importante brand-uri de consum din lume, cum ar fi Starbucks, Target și Ulta Beauty, având de asemenea cunoștințe aprofundate în construirea angajamentului și a loialității de impact, la scară globală.

Folosindu-se de expertiza dobândită, în noua postură de la Calvin Klein Linh va dezvolta o experință de brand interactivă, product marketing și va implementa metode de marketing corelate cu rezultatele legate de performanța brand-ului.

De asemenea, ea va superviza întreaga activitate a Consumer Marketing Organization de la Calvin Klein. Linh s-a dovedit a avea o abordare de succes în îndrumarea echipelor, conducându-le spre o dezvoltare performantă, atât la nivel global, cât și regional. Totodată a demonstrat că se focusează îndeosebi pe consumator, abordând cu pasiune dezvoltarea componentei digitale la scară largă.

Ultima funcție avută de Linh a fost cea de Vice President, Loyalty, Partnerships și Licensed Stores Product & Marketing la Starbucks, supraveghând implementarea optimă a programului de loialitate și a tuturor strategiilor digitale cu privire la consumer engagement.

Anterior, tot la Starbucks, a fost Vice President of Brand și Product Marketing, urmărind aplicarea oportună a strategiei ce viza introducerea pe piață a diverse produse ale brand-ului și experiența oferită consumatorilor. Linh a deținut, de asemenea, poziții de senior în departamentul de Marketing de la Ulta Beauty și Target.

Greg Stogdon, actualul Acting Chief Brand Officer, și J.D. Ostrow, Acting Chief Marketing Officer, vor continua să colaboreze cu brand-ul în moduri noi, deoarece Calvin Klein a angajat agenția, Frosty Pop, din care amândoi fac pare, ca agenție de branding.

În strâns parteneriat cu Linh, Greg și J.D. vor continua să dezvolte poziționarea brand-ului și direcția creativă pe care aceștia au stabilit-o în ultimul an. Numirea lui Linh, alături de cea a lui Jacob Jordan în calitate de Global Chief Merchant & Product Strategist, marchează un alt pas important pentru brand.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.