Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cadouri personalizate de Martisor

Unul dintre cele mai populare sărbători pentru români este “Mărţişorul”, menirea lui fiind celebrarea venirii primăverii. În prezent însă  mărţişorul nu prea mai are nimic de a face cu simbolul tradiţional, el devenind un obiect oarecare, căruia, uneori, i se mai adugă un şnuruleţ roşu sau alb-roşu.

Dar totuşi, de ce se oferă marţisoare? De unde vine acest obicei şi ce semnificaţii are?
În cele mai multe părţi din Bucovina şi mai cu seamă din Moldova, Muntenia şi Dobrogea există datina ca părinţii să lege de 1 martie copiilor la gât sau la mână o moneda de argint sau de aur. Simbolul punerii mărţişorului era ca acesta să le poarte noroc în decursul anului şi să fie sănătoşi odată  cu venirea primăverii.

Poate de aceea, anul acesta, românii ar trebui să se gândească la un cadou personalizat de mărţişor, însă care să nu-şi piardă menirea iniţială de purtător de noroc şi sănătate.

Şi ce cadou ar răspunde cel mai bine acestei cerinţe decât o asigurare de sănătate în sistem privat?!

O astfel de asigurare oferă  servicii medicale ambulatorii şi de spitalizare la standarde superioare în caz de accident sau îmbolnavire; în plus, asiguratul primeşte la timp îngrijirea şi medicamentele de care are nevoie pentru a se reface cât mai repede.
Astfel, se evita impasul financiar care poate fi generat de un eveniment neplăcut care  poate surveni în viaţa oricui la un moment dat.

Conform unui studiu realizat de Aviva în martie 2006, doar 4% dintre români aveau o asigurare medicală privată. Românii se gândesc la sănătatea lor şi la stabilitatea financiară a familiei, dar din păcate 96% dintre ei nu îşi permit să facă ceva care să le mai înlăture aceste griji.
În ceea ce priveşte ţările din Europa de Vest, cheltuielile destinate asigurărilor de sănătate private reprezintă 35% din economiile populaţiei.

 “Începutul primăverii este momentul reînoirii, al renaşterii naturii şi a vieţii, momentul în care ne gândim automat la viitorul şi sănatetea celor dragi nouă. Anul acesta românii pot oferi mărţişoare personalizate, asigurări de sănătate în sistem privat, care, chiar dacă nu le pot garanta sănătatea îi pot ajuta să rămână sănătoşi!” declara  Shah Rouf, CEO Aviva Asigurări de Viaţă România.

Bucuresti, 1.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.