Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Business Magazin prezinta 100 Manageri de TOP

Business Magazin lanseaza miercuri, 26 aprilie 2006, prima editie a Anuarul 100 Manageri de TOP.

Catalogul editat de Business Magazin prezinta 100 de tineri manageri pana in 40 de ani care ocupa acum pozitii de middle si top management si care vor conduce cele mai mari companii de pe piata romaneasca in urmatorul deceniu.  Toti au avut pana acum o contributie semnificativa la dezvoltarea afacerii sau departamentului pe care o coordoneaza. "Faptele lor de business" justifica o opinie de genul ca multi dintre cei care nu au ajuns inca in varful ierarhiei sunt viitorii CEO ai companiilor din Romania urmatorilor cinci-zece ani. 

Business Magazin lanseaza miercuri, 26 aprilie 2006, prima editie a Anuarul 100 Manageri de TOP.

Catalogul editat de Business Magazin prezinta 100 de tineri manageri pana in 40 de ani care ocupa acum pozitii de middle si top management si care vor conduce cele mai mari companii de pe piata romaneasca in urmatorul deceniu.  Toti au avut pana acum o contributie semnificativa la dezvoltarea afacerii sau departamentului pe care o coordoneaza. "Faptele lor de business" justifica o opinie de genul ca multi dintre cei care nu au ajuns inca in varful ierarhiei sunt viitorii CEO ai companiilor din Romania urmatorilor cinci-zece ani. 

Managerii au fost selectati din cele mai mari 100 de companii romanesti alese dupa criteriul cifrei de afaceri si din cele mai importante companii din domenii dinamice, insa cu un volum de afaceri deocamdata mic. Companiile provin din domenii ca IT&C, banci, piata de capital, imobiliare, publicitate, turism, bunuri de larg consum, auto, fonduri de investitii. Functiile preponderente: presedinte, vicepresedinte, director general, director financiar, director de vanzari, marketing

De ce catalog si nu top ? Diversitatea industriilor a facut imposibila realizarea unei ierarhii. Dupa ce criterii sa pui pe locul 20 un director financiar dintr-o companie de telefonie mobila si mai sus sau mai jos un director de creatie dintr-o firma de publicitate ?

De ce 100? Raspunsul tine mai degraba de o axiologie a cifrelor: pentru ca este primul numar rotund suficient de generos incat sa acopere o arie semnificativa dintr-o categorie atat de larga cum este cea a tinerilor manageri ai Romaniei.

De ce manageri ?
Toti au avut pana acum o contributie semnificativa la dezvoltarea afacerii sau departamentului pe care o coordoneaza. "Faptele lor de business" justifica o opinie de genul ca multi dintre cei care nu au ajuns inca in varful ierarhiei sunt viitorii CEO ai companiilor din Romania urmatorilor cinci-zece ani. 

De ce tineri manageri sub 40 de ani? Afirmatia ca varsta este o stare de spirit, fara legatura cu varsta biologica, e un truism si trebuie tratata ca atare. Multi dintre managerii care au facut pasul dincolo de bariera de varsta impusa de Business Magazin sunt inca tineri, insa era absolut necesara definirea unei limite in care sa se desfasoare demersul nostru.

Prima editie a catalogului are 148 de pagini si se distribuie separat de revista la chioscuri, la pretul de 5,9 RON.

Bucuresti, 26.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.