free download 78 travel guides written by experts

Bun-simt si responsabilitate reconfirmate de Petrom si Leo Burnett

Leo Burnett semneaza cea mai noua campanie de imagine pentru Petrom – “Parteneriat”. Prin aceasta campanie, Petrom doreste sa reconfirme romanilor rolul important al companiei in economia  nationala, atat prin contributia sa la bugetul de stat, cat si prin investitiile de peste 4 miliarde de euro din ultimii 4 ani. De asemenea, campania aduce in atentia romanilor si lucruri mai putin cunoscute acestora, dar si promisiunea ca investitiile Petrom vor continua in ciuda contextului economic dificil, fapt ce dovedeste ca Petrom este o companie responsabila.

“Petrom este o companie solida si responsabila , care joaca un rol important in economia tarii. Avem cei mai multi angajati si suntem compania care are contributii anuale de peste 10% din bugetul de stat, ceea ce inseamna peste 6 miliarde de euro, doar in ultimii 4 ani. Avem cel mai mare buget de investitii din sectorul energetic. Am investit peste 4 miliarde de euro in Romania si vom continua. Ne dorim ca romanii sa inteleaga ca suntem alaturi de ei si ca “bun-simt si responsabilitate”nu sunt doar simple cuvinte pentru noi, echipa Petrom, ca in spatele lor se afla actiuni concrete”, a declarat Liliana Stanculet, Corporate Brand Manager Petrom.

Campania se desfasoara la nivelul intregii tari, in perioada 20.05 – 15.07.2009 si consta intr-un spot tv si un print pentru presa scrisa.

„Continuand campania Bun-simt si Responsabilitate, noua voce a Petrom s-a construit in contextul dificultatilor economice care apasa romanul de rand in aceasta perioada. Daca anul trecut Petrom a deschis un discurs pro bun-simt, trezind in romani dorinta de a fi un popor mai bun, in vremuri dificile este randul companiei sa demonstreze propria responsabilitate fata de tara. Prin investitiile si contributiile sale la bugetul de stat, Petrom e constient ca are un rol important in economia romeansca, mai ales in perioada de criza, iar campania arata ca actioneaza in consecinta”, a declarat Ioana Gheorghita, Strategic Planner la Leo Burnett.

Filmarile pentru spotul TV au tinut 2 zile, atat la mare cat si la munte. Astfel, s-a filmat pe platforma maritima Centrala – la 80 de mile marine in largul Marii Negre, la Rafinaria Petrobrazi,  iar cadrele cu cisternele s-au filmat la munte pe drumul spre Cheia, din elicopter.

Din partea PETROM, s-a implicat activ in acest proiect Liliana Stanculet – Corporate Brand Manager.
Din partea agentiei de publicitate Leo Burnett au contribuit la campanie: Ioana Gheorghita – Strategic Planner, Petronela Ionescu – BC Director, Ana-Maria Ivanescu BC Manager, Anamaria Osaceanu BC Project Manager, Tudor Cuciuc – Creative Director, Arpad Fekete – Art Director, Radu Constantinescu – Copywriter, Razvan Giurcaneanu – AV Production Manager

Bucuresti, 25.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *