Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Branding & Re-branding. Thinking out of the Box.

În perioada 30 iulie – 6 august PRIME Romania, Filiala Română a Asociaţiei Europene a Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, organizează congresul cu tema „Branding and Rebranding. Thinking Out of the Box”. 

Evenimentul se adresează studenţilor la comunicare socială, relaţii publice, marketing sau publicitate din întreaga Europă şi va dezbate teme legate de procesele de branding şi re-branding, regulile, oportunităţile şi provocările acestora. În cadrul reuniunii sunt aşteptaţi studenţi din Spania, Italia, Germania, Rusia, Georgia, Marea Britanie, Slovenia şi România.

Acest congres se înscrie în suita de acţiuni anuale organizate de PRIME la nivel european având ca scop informarea studenţilor la relaţii publice cu privire la ultimele tendinţe în domeniul comunicarii publice. În plus, prin această reuniune, PRIME urmăreşte să ofere membrilor săi noi oportunităţi de pregătire suplimentară extra-curriculară. De asemenea, congresul urmăreşte promovarea relaţiilor publice ca instrument eficient şi indispensabil de comunicare.

Studenţii europeni vor avea oportunitatea de a dezbate împreună cu specialişti din agenţii sau departamente specializate asupra regulilor, efectelor şi exemplelor de succes în branding şi re-branding, Vor fi abordate teme precum: poveştile mărcilor de succes, tendinţe în branding şi re-branding, procesele de branduire şi efectele lor secundare, imaginea de ţară, instrumente eficiente în comunicarea mărcilor, DOs, DONT’s şi HOW TO’s în branding şi re-branding. 

Printre invitaţii care vor lua cuvântul în cadrul congresului se află Richard Linning – membru în Consiliul de Conducere al IPRA (Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice) şi fost consultant al Guvernului României, Crenguţa Roşu – Managing Partner DC Communication, Teodora Migdalovici – Ambasador al Festivalului Cannes Lions în România, Dan Petre – Managing Partner D&D Research, Liliana Şerban – PR Manager Pleon Graffiti, Alexandra Crăciun – profesor în cadrul Departamentului de Comunicare Socială şi Relaţii Publice al Facultăţii de Litere şi Marius Ursache – Chief Creative Officer Grapefruit Design .

„Suntem bucuroşi că în această vară avem şansa de a găzdui Congresul European PRIME. Evenimentul ne  permite promovarea atât a capacităţii intelectuale a studenţilor români la relaţii publice şi a profesionalismului practicienilor români ai domeniului, cât şi a României ca destinaţie turistică. Suntem încântaţi că un numar mare de profesionişti ai domeniului au raspuns provocării noastre de a dezbate o temă atât de actuala, dar şi de controversată cu studenţii europeni. Ne pregătim pentru un eveniment care se va baza în primul rand pe interacţiune şi schimbul de informaţii între studenţi dar şi între studenţi şi specialişti. În final, sperăm să putem trage concluzii care să ne fie utile în cariera pe care ne-am ales-o.” a declarat Adriana Lungu, preşedinte PRIME Romania.

Partenerii care au făcut posibilă organizarea Congresului European al Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare în România sunt Hertz România, Tulip Inn Bucharest City , Danone România, Daniel-Ray România, Coca-Cola HBC, BCR Leasing, Vodafone, Cristalex (Absolut Vodka) şi Silvarom. Partenerii media ai evenimentului sunt Vodanet, Mediafax şi Media & Advertising. Evenimentul este susţinut şi de Facultatea de Litere (Universitatea din Bucureşti) şi de Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative.

PRIME reprezintă comunitatea studenţilor europeni la relaţii publice şi comunicare. În prezent PRIME numara 16 state şi peste 400 de membri din instituţiile de învăţământ superior din întreaga Europa care oferă programe de studiu în domeniu. Asociaţia a fost înfiinţată în urmă cu 17 ani şi a funcţionat ca parte a Confederaţiei Europene de Relaţii Publice. Din 2004, PRIME este o organizaţie independentă ale cărei activităţi sunt coordonate exclusiv de către studenţi.

Obiectivele PRIME vizează schimbul de informaţii şi experienţă între studenţii europeni de PR, pregătire suplimentară, practică în domeniu şi promovarea relaţiilor publice ca domeniu de activitate.

Bucuresti, 28.07.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.