metalshow

Brandient de cincisprezece ori

15 ani de branding și design într-o lume emergentă

București/Singapore. Brandient s-a născut în 2002, într-o Românie fără interes pentru design sau branding, și a reușit să crească an după an, servind antreprenorii și companiile multinaționale care activează în țările emergente din Europa de Est și Asia. N-au fost cele mai bune vremuri, dar nici cele mai rele. Într-o lume în care
normalitatea devine noua excelență, ne-am străduit să transformăm excelența într-o nouă normalitate.

Brandient logo ghinda 2017

Dacă ar fi să rezumăm călătoria noastră de până acum în cincisprezece cuvinte, acestea ar putea să fie: brand, ghindă, design, încredere, construcție, valoare, greu, uman, eroic, șansă, emergent, excepțional, reputație, pasiune, oameni.

Oamenii din țările emergente, în curs de dezvoltare, gândesc adesea “Dacă m-aș fi născut într-o țară bogată, dezvoltată, viața mea ar fi fost cu mult mai bună, afacerea mea ar fi fost mai puternică și mai prosperă”. Recunoaștem, și noi gândim astfel, câteodată, dar știm și că “Dacă ne-am fi născut într-o țară bogată, dezvoltată, nu am fi avut șansa să construim Brandient.”

Am finalizat sute de proiecte de branding și design notabile, am primit zeci de premii internaționale, am fost aplaudați și recunoscuți în “hall of fame”, am fost incluși în cărți de specialitate pe tot globul și invitați la conferințe — dar cea mai prețioasă experiență a noastră rămâne cea născută din întâlnirea cu oamenii minunați pe care i-am cunoscut de-a lungul acestui drum: excepționala noastră echipă de designeri și consultanți, excepționalii noștri clienți — antreprenori curajoși și manageri dedicați — precum și întreaga comunitate a celor care se bucură de beneficiile brandingului și ale designului.

Fiecare nouă zi cu acești oameni este cea mai bună zi, iar pentru Brandient este prima zi din restul unei călătorii extraordinare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *