free download 78 travel guides written by experts

BrandFusion semneaza noul design de ambalaj pentru brandul Casa Gruia

BrandFusion, compania de strategie si design de brand, a dezvoltat noua identitate de ambalaj pentru brandul Casa Gruia din portofoliul Macromex. In contextul unei noi linii de produse semipreparate congelate sub brandul Casa Gruia, echipa de consultanti a gandit o constructie vizuala coerenta, pornind de la ajustarea logoului pana la redefinirea ambalajului. Noua gama semnata de BrandFusion a fost lansata atat pe piata din Romania cat si pe piata din Cehia, unde Macromex si-a extins operatiunile.
Avand pozitia de cel mai mare importator si distribuitor de produse congelate din Romania, Macromex vine cu oportunitati de extindere pentru brandul propriu Casa Gruia. O experienta solida pe piata si cerintele tot mai accentuate ale consumatorilor au indrumat Macromex sa introduca in portofoliu o linie noua de produse semipreparate congelate.

Aici a intervenit echipa de la BrandFusion, pusa in situatia unei extensii de linie de brand. ”In evolutia unui brand, e firesc sa apara oportunitati de extindere spre categorii noi. Doar ca de mult ori strategia de design gandita inițial nu tine cont de eventualele extinderi ale brandului, ceea ce da naștere unei provocari ulterioare pentru designeri”  – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion.

Solutiile aduse de BrandFusion au vizat conceperea unei identitati vizuale coerente. ”O parte din job-ul nostru a constat in crearea unei legaturi armonioase intre simbol si nume. Dar provocarea a fost sa concepem identitatea vizuala pentru noile produse semipreparate astfel incat sa aiba relevanta pentru consumatorii subcategoriei” – Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion, cel care semneaza ideea creativa a noului ambalaj. BrandFusion a creat master packaging-ul pentru subcategoria de semipreparate congelate Casa Gruia astfel incat sa fie extensibil, realizand implementarea lui pe 3 SKU (snitel, medalion si nuggets).

Echipa BrandFusion a oferit si consultanta de-a lungul etapelor de testare a propunerilor de design de ambalaj. Cercetarea calitativa a demonstrat ca targetul asociaza puternic categoria de semipreparate cu unul dintre atributele definitorii ale acesteia – ”rapiditatea”. Astfel, varianta ilustrand ”ceasul bucatar” a fost validata, intrucat este relevanta pentru asteptarile consumatorilor, atractiva vizual si distinctiva fata de ambalajele deja existente. Ceasul din noul design devine un brand property valoros in asociere cu brandul Casa Gruia, fiind in acelasi timp un puternic element vizual de identificare la raft. 

BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat proiectele de rebranding Kiwi Finance, Somaco, Roddia, a realizat design de ambalaj pentru extensiile Fulga si Casa Gruia, a desenat identitatile pentru Miscarea de reciclare si Silkiss, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.

Bucuresti, 23.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *