Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brand Management, liderul pieței de promovare indoor din România, raportează o cifră de afaceri de 4 mil. lei la jumătatea anului 2023

Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management
  • Brand Management a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an față de aceeași perioadă a anului 2022;
  • Compania are o cotă de piață de 12,7% după doi ani de creștere constantă anuală.

Brand Management, liderul pieței de indoor advertising și prima companie de profil ale cărei servicii au acoperire la nivel național, anunță o creștere de 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al anului 2023, față de anul trecut, aceeași perioadă.

Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management
Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management

„Ne-am propus o creștere de 15% față de 2022 și iată că procentul deja a fost depășit. În ultimii doi ani, compania a avut o creștere anuală constantă, ajungând în 2023 la o cotă de 12.7% din piața totală de afișaj de interior în centrele comerciale”, arată Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management.

Aceste creșteri se datorează mai ales faptului că au continuat să inoveze în ce privește tipurile de suport pentru reclamele de interior în centrele comerciale. Vedeta, în acest moment, este 3R Stand-Up Column, coloana care asigură o expunere 360 de grade și care este construită exclusiv din materiale reciclabile. Imediat după ea, în topul preferințelor brandurilor cu care lucrează, este afișajul pe suprafețe mari – cum ar fi fațadele și mesh-urile. Le urmează îndeaproape suporturile amplasate în nodurile de trafic, precum zona de food-court sau Atrium. Ca noutate pentru piața din România, se observă o creștere a interesului pentru suporturile de tip digital screen.

Din punct de vedere al tendințelor pieței, se pot observa tranzacții între dezvoltatorii din regiunea CEE (Europa Centrală și de Est), ceea ce prevestește noi perspective de dezvoltare pentru ramura de promovare indoor. În perioada următoare se anunță noi deschideri și extinderi de centre comerciale, atât în București, cât și în alte orașe din țară.

„Este o perioadă excelentă de investiție în digitalizare, astfel că ne pregătim intens de lansarea celui mai nou serviciu Brand Management. După două decenii de leadership pe piața de indoor advertising și doi ani de cercetări intense, proiectare și dezvoltare, suntem aproape de lansarea platformei online custom. Aceasta oferă posibilitatea de a selecta de 10 ori mai repede spații publicitare la nivel național în baza informațiilor demografice, obținute prin studii de piață ce sunt făcute în fiecare an”, spune Georgian Drăghici.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.