Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bramac își schimbă denumirea în BMI România, investește în digitalizare și oferă consultanță pentru independență energetică

Bramac BMI România

Bramac Sisteme de Învelitori, lider în rândul producătorilor de sisteme complete de acoperișuri plane și înclinate, și-a schimbat denumirea în BMI România Sisteme de Învelitori. Aceasta reflectă apartenența la BMI Group, cel mai mare producător din Europa de sisteme de acoperișuri plane și înclinate și de soluții complete pentru hidroizolații, cu o prezență semnificativă atât în Asia, cât şi Africa.

“Schimbarea denumirii companiei va duce la consolidarea poziţiei BMI România și a brandurilor din domeniu pe piaţa de învelitori din România şi nu numai. Este o realizare importantă pentru noi, care contribuie la evoluția firească a companiei. În noua strategie de business ne-am axat și pe investiții în digitalizare, pe fondul tendințelor actuale. Ne-am adaptat din mers și am creat platforme online care să vină în sprijinul clienților noștri. Anul 2021 a fost unul de transformare și evoluție pentru BMI România,” a declarat Mircea Dumitru, Country Managing Director BMI Romania.

Bramac BMI România

Având în vedere cererea crescută pentru soluții care să ofere independență energetică (panouri fotovoltaice), în cadrul companiei BMI România a fost înființat un departament care oferă consultanță tuturor celor interesați de panouri solare fotovoltaice și termice.

O altă transformare de pe parcursul lui 2021 este investiția în digitalizare făcută de companie pentru a răspunde atenției crescute a consumatorilor față de soluțiile tehnologice, tendință generată de pandemie. Primul proiect digital nou și foarte ambițios a fost aplicația mobilă BMI Bramac. Acesta a fost lansată în luna mai 2021, iar, prin acest instrument, BMI România a reușit să ofere o nouă experiență digitală clientului final. Călătoria „în lumea acoperișurilor” a fost transformată într-o experiență vizuală inedită. Aplicația permite vizualizarea 3D a produselor BMI Bramac, iar tehnologia AR oferă utilizatorului oportunitatea de a vedea cum va arăta acoperișul casei sale cu țiglele din portofoliu.

Un alt proiect digital important, dezvoltat în această perioadă, îl reprezintă platforma online academiabmi.ro, concepută pentru arhitecți, constructori, dezvoltatori. În calitate de lider în industria acoperișurilor, BMI România a schimbat modul în care specialiștii pot accesa informațiile legate de produs. Această nouă platformă oferă sisteme complete de acoperiș, care combină tehnologia și produse de înaltă calitate pentru a satisface cele mai exigente cerințe ale clienților.

Cum a răspuns compania în fața crizei Covid-19

Și pentru BMI România, perioada cuprinsă între 2020 – 2021 a fost și este una plină de provocări. Plecând de la lipsa materiei prime, până la fluctuații de preț neașteptate. Toate acestea și-au pus amprenta asupra pieței construcțiilor, în general. Lanțurile de aprovizionare cu materie primă au fost, de asemenea, afectate și s-au înregistrat întârzieri. Un aspect greu de ignorat este creșterea neașteptată a prețurilor la materii prime și combustibil.

Obiectivul companiei a fost acela de a răspunde prompt cererii crescute venite din piață, dar și acela de a păstra prețurile la un nivel competitiv. Împreună cu partenerii săi (la nivel național sunt peste 200 de distribuitori), BMI România a încercat să fie cât mai prezentă în piață și să răspundă nevoilor clienților.

“Semnalele din piață și rezultatele înregistrate în cele șapte luni ale acestui an ne transmit că industria este pe un trend ascendent, cu potențial mare de compensare a pierderilor cauzate de pandemie. Începutul lui 2021 ne-a găsit într-o zonă a expectativei și a precauției. Nu aveam indicii privind noile restricții impuse de autorități pentru a combate răspândirea virusului COVID-19 și nu știam care vor fi condițiile de muncă. Trimestrele doi și trei al acestui an au fost caracterizate de optimism și de un apetit crescut de cumpărare. Previzionăm același trend și pentru sfârșitul de an 2021,” a adăugat Mircea Dumitru, Country Managing Director BMI România.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.