Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group şi Orchestra Simfonică din Londra au reînnoit Parteneriatul Principal pentru concertele gratuite în aer liber din Trafalgar Square

BMW Group concerte

BMW Group şi Orchestra Simfonică din Londra (LSO) au anunţat, astăzi reînnoirea parteneiratului care în fiecare an prezintă gratuit BMW LSO Open Air Classics în cadrul spectaculos al Trafalgar Square din Londra. Parteneriatul reînnoit va sprijini iniţaitiva Orchestrei Simfonice din Londra de a face muzica accesibilă cât mai multor persoane, un demers susţinut de BMW Group. Concertul din Trafalgar Square face parte din seria de concerte în aer liber a BMW Group care a mai dezvoltat parteneriate cu Bayerische Staatsoper din München şi Staatsoper Unter den Linden din Berlin.

LSO a confirmat faptul că Sir Simon Rattle, care în septembrie devine directorul muzical al Orchestrei, va dirija ediţia 2018 a evenimentului din Trafalgar Square. În ultimii şase ani, BMW LSO Open Air Classics a permis ca zeci de mii de oameni să descopere un concert de excepţie şi a oferit şansa ca sute de tineri londonezi să interpreteze alături de LSO în faţa publicului numeros. Sprijinit de primarul oraşului Londra, concertul anual scoate LSO din sala de concerte şi o duce direct în centrul metropolei. În 2017, 50% din audienţă a avut vârsta sub 35 de ani, aproape un sfert nu a asistat niciodată live la muzică clasică, iar marea majoritate a publicului – 93% – a fost complet nou pentru LSO.

Dr. Ian Robertson, (Hon DSc) membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, a declarat: “Împreună cu noii veniţi la muzica clasică şi pasionaţii de concerte în aer liber, i-am mulţumit şi i-am urat toate cele bune lui Valery Gergiev în acest al şaselea an al parteneriatului nostru cu LSO. Acum aşteptăm cu nerăbdare să continuăm parteneriatul BMW LSO Open Air Classics cu idei noi şi interesante şi cu Sir Simon Rattle ca dirijor. Îl urăm «Bun Venit» şi aşteptăm cu nerăbdare concertul de anul viitor din Trafalgar Square”.

Kathryn McDowell, director general al LSO, a declarat: “LSO crede că accesul la muzica deosebită este pentru toată lumea, indiferent de vârstă sau de originea lor, iar prin acest parteneriat vizionar cu BMW ajungem la o audienţă aproape complet nouă pentru muzica Orchestrei. De asemenea, avem posibilitatea să oferim o platformă pentru mulţi dintre tinerii talentaţi cu care lucrăm pe tot parcursul anului în şcolile din East London, iar evoluţia în decorul spectaculos al Trafalgar Square este la fel de palpitantă pentru ei precum este pentru membrii titulari ai Orchestrei şi pentru publicul extrem de entuziast pe care evenimentul îl atrage. Sunt încântată că reînnoirea parteneriatului nostru va permite ca această muncă extraordinară să continue, din 2018, sub noul nostru director muzical Sir Simon Rattle şi aş vrea să mulţumesc BMW Group pentru sprijinul acordat”.

Oferind acces la muzica extraordinară în centrul metropolei, reînnoirea acestui parteneriat va permite LSO să continue povestea de succes, ajungând la o audienţă nouă şi mai tânără şi continuând-şi activitatea în şcolile din East London.

Despre angajamentul cultural BMW Group

De aproape 50 de ani, BMW Group a iniţiat şi s-a implicat în peste 100 de proiecte culturale la nivel mondial. Compania pune accentul principal pe implicarea de durată în arta modernă şi contemporană, pe muzica jazz şi cea clasică, precum şi pe arhitectură şi design. În 1972, trei picturi de mari dimensiuni semnate de Gerhard Richter au fost create special pentru a fi expuse în foaierul sediului central BMW Group de la München. De atunci, artişti precum Andy Warhol, Jeff Koons, Daniel Barenboim, Jonas Kaufmann şi arhitecta Zaha Hadid au cooperat cu BMW. În 2016 şi 2017, artista Cao Fei din China şi americanul John Baldessari au creat două noi automobile pentru colecţia BMW Art Car. Pe lângă iniţiativele comune precum BMW Tate Live, BMW Art Journey şi concertele “Opera for All” din Berlin, München şi Londra, compania este şi partener al unor muzee şi expoziţii de artă de renume, precum şi al unor orchestre şi opere de pe mapamond. BMW Group garantează libertatea absolută de creaţie în toate activităţile culturale în care este implicată – acest aspect este esenţial pentru lucrări de artă revoluţionare, ca şi pentru inovaţiile importante într-o afacere de succes.

În România, BMW a consolidat parteneriate de tradiţie cu cele mai importante festivaluri de muică clasică din România: Festivalul George Enescu şi Festivalul de muzică de cameră SoNoRo. La nivel naţional, prin reţeaua de dealeri BMW, sunt susţinute o gamă largă de proiecte culturale, aşa cum este Festivalul de Teatru de la Sibiu.

Mai multe informaţii: www.bmwgroup.com/culture şi www.bmwgroup.com/culture/overview

Facebook

Instagram

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.