Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group România instalează două staţii de încărcare pentru maşini electrice în Băneasa Shopping City

BMW i charging stations at Băneasa Shopig City Mall, Bucharest

BMW Group România instalează în parcarea subterană Băneasa Shopping City două staţii de încărcare pentru automobile electrice. Acestea sunt Type 2, curent alternativ (AC), fiecare cu putere 11 kW, iar accesul este gratuit. Proiectul continuă colaborarea BMW Group cu Băneasa Developments care a dus în trecut la instalarea staţiei de 50 kW din zona birourilor Băneasa Business and Technology Park. Aceasta a devenit una din cele mai folosite staţii din Bucureşti, cu peste 800 de încărcări în 2017 şi peste 11 MW de energie livraţi numai în acest an.

BMW Group România instalează în parcarea subterană Băneasa Shopping City două staţii de încărcare pentru automobile electrice. Acestea sunt de tipul Wallbox BMW i şi folosesc un conector Type 2 de curent alternativ (AC). Ambele pot asigura o putere maximă de încărcare de 11 kW. Cele două staţii sunt instalate pe culoarul dintre cele două ieşiri şi pot fi folosite non stop şi gratuit.

BMW Group România ocupă prima poziţie în piaţă atât în vânzările de autombile electrice, cât şi plug-in hybrid, deţinând aproximativ o treime din cota de piaţă. Eforturile companiei merg constant dincolo de acţiunile de vânzări, iar instalarea a două staţii de încărcare de 11 kW la cel mai important centru comercial din România, Băneasa Shopping City, este ultimul exemplu în acest sens.

BMW i charging stations at Băneasa Shopig City Mall, Bucharest

„Avem un istoric foarte bun de proiecte comune cu echipa Băneasa Shopping City şi Băneasa Developments. Prima staţie instalată se dovedeşte tot mai populară, un reper pentru Nordul Bucureştiului. Vrem să construim pe baza acestui parteneriat, iar zonele comerciale sunt deosebit de interesante în acest sens. Aici clienţii staţionează pe perioade de peste o oră, este momentul perfect pentru încărcare”, explică Dana Popescu, brand manager BMW i.

Colaborarea cu Băneasa Shopping City vine după ce anul trecut, în iulie, a fost instalată o staţie de mare putere, de 50 KW curent continuu (DC). În acest an staţia a livrat peste 11 MW în peste 800 de încărcari. Aceasta reprezintă energie suficientă pentru un BMW i3 să înconjoare Pământul de aproape două ori la Ecuator şi o reducere a emisiilor de CO2 cu aproximativ 5 tone prin folosirea automobilelor electrice în locul celor convenţionale*.

Pentru staţia noastră din Băneasa Business and Technology Park, numărul de încărcari a ajuns în timpul săptămânii la o medie de 4-5 pe zi şi observăm că tendinţa este în creştere. Până acum aproximativ 5% din încărcări au fost realizate de autombile care aveau un nivel al bateriei sub 5% (din care 6 au încărcat de la un nivel de 1%). „În contextul în care automobilele electrice scad puterea de încărcare exponenţial după un nivel de 80% al bateriei, recomandarea noastră este ca utilizatorii să nu staţioneze mai mult de acest nivel, pentru a câştiga timp şi a lăsa disponibilă staţia de încărcare pentru alţi utilizatori. Acum observăm că aproximativ 3 din 4 încărcări trec de pragul de 80%”, explică Dana Popescu.

BMW Group are o politică consistentă la nivel global de susţinere a infrastructurii de automobile electrice, cu investiţii importante în Statele Unite şi Europa. În acest context, proiectul regional NEXT-E, realizat în parteneriat cu MOL, E.ON, Nissan şi cu finanţare europeană, îşi propune să amplaseze 40 de staţii de mare putere până la finalul anului 2020 în România.

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienţilor săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum şi o varietate de restaurante rafinate şi cafenele. Centrul comercial include şi o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, servicii de gaming şi entertainment, activități şi evenimente dedicate copiilor, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare şi entertainment a României.
 
*Calculele s-au făcut pentru un consum mediu pentru automobilele electrice de 13.5 kWh, emisii medii pentru un automobil convenţional de 110g CO2 per km şi emisii în producţia de energie în România de 320g CO2e per kW.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.