Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group la ediţia 2017 a Târgului de la Hanovra

bmw-group-la-hannover-messe2017

O perspectivă a mobilităţii cu emisii zero – de la automobilul electric, la automobilul cu hidrogen şi sistem cu pilă de combustie

Bucureşti/Hanovra. Ca parte a activităţilor sale de cercetare şi predezvoltare, BMW Group lucrează, de mai mulţi ani, la mobilitatea electrică fără emisii, baza fiind reprezentată de sistemele de stocare cu baterii şi pilele de combustie cu hidrogen. La ediţia 2017 a Târgului de la Hanovra – cea mai importantă expoziţie industrială din lume -, care are loc în perioada 24-28 aprilie, compania va prezenta, alături de parteneri, concepte şi tehnologii sub umbrela “NewEnergy-4-Mobility2050”. Această iniţiativă se concentrează pe furnizarea de energie pentru mobilitate electrică fără emisii în perspectivă până în 2050.

bmw-group-la-hannover-messe2017
Calculele bine fundamentate, realizate în colaborare cu Institutul Fraunhofer pentru Sisteme de energie Solară ISE, vor demonstra vizitatorilor Târgului de la Hanovra cum o tranziţie progresivă spre surse de energie regenerabilă poate permite guvernului german să îndeplinească obiectivele sale de reducere a emisiilor de gaze de seră până în 2050. Într-o serie de standuri interconectate, partenerii implicaţi în iniţiativă din sectoarele de producţie a energiei electrice şi furnizare a energiei şi din industrie vor demonstra tehnologii care pot permite această transformare, precum şi noi domenii de activitate care ar putea apărea.

BMW Group poate fi găsit la standul B59 din pavilionul 27 şi va prezenta automobile cu emisii zero – modelul electric BMW i3 şi cel prototip cu pile de combustie cu hidrogen bazat pe BMW Seria 5 GT. La acelaşi stand, Shell va prezenta o staţie de realimentare cu hidrogen pe care compania de energie a dezvoltat-o în parteneriat cu Designworks, o subsidiară BMW Group. Aceasta staţie de realimentare inovatoare ilustrează cât de repede şi uşor pot clienţii să-şi realimenteze automobilele cu hidrogen, în timp ce oferă şi o perspectivă asupra mobilităţii viitorului.

Puteţi afla mai multe informaţii despre iniţiativa NewEnergy-4-Mobility2050 la www.NE4M2050.com sau prin intermediul aplicaţiei NE4M2050 interactive, ca poate fi descărcată pentru Târgul de la Hanovra din magazinele obişnuite de aplicaţii.

“Vision Zero” în mobilitatea electrică

În acţiunile şi practicile sale comerciale, BMW Group a urmărit mereu o abordare integrată, centrată în jurul aplicării dezvoltării durabile pe tot lanţul de valori. De exemplu, emisiile CO2 generate la producţia BMW i3 în partea de logistică amonte sunt cu cel puţin o treime mai mici decât pentru un automobil convenţional dintr-un segment comparabil. BMW i3 este singurul automobil din lume al cărui concept de dezvoltare este orientat direct spre reducerea emisiilor CO2. În acelaşi timp, succesul BMW i3, ca cel mai bine vândut automobil electric din segmentul lui, este dovada că dezvoltarea durabilă nu trebuie să însemne compromiterea plăcerii condusului sau a calităţii de a fi dezirabil.

Datorită obiectivului de a obţine mobilitate electrică fără emisii prin utilizarea automobilelor electrice cu baterii şi a celor cu pile de combustie cu hidrogen, BMW Group se angajează să-şi menţină statutul de cel mai sustenabil constructor auto din lume.

O combinaţie cu rol de pionierat: BMW eDrive şi tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen

Automobilul demonstrativ cu pile de combustie cu hidrogen, construit pe baza unui model BMW Seria 5 GT şi expus la Târgul de la Hanovra, combină mobilitatea fără emisii cu comportamentul sportiv, un nivel înalt de eficienţă energetică, utilizare cotidiană datorită timpilor rapizi de realimentare, dar şi flexibilitate pentru parcurgerea distanţelor lungi. Pila de combustie transformă hidrogenul din rezervor în energie electrică şi vapori de apă, generând 180 kW/245 CP pentru a propulsa motorul electric. Cu o capacitate netă de aproximativ 1 kWh, bateria de înaltă tensiune a automobilului acţionează ca mecanism de stocare temporară. Parteneriatul strategic semnat în 2013 de BMW Group şi Toyota Motor Company oferă un impuls suplimentar şi creşte capacitatea companiilor de a transforma tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen în realitate.

Este obiectivul BMW Group de a impune sistemele de propulsie electrică cu pile de combustie cu hidrogen ca a doua sursă pe termen lung pentru mobilitate cu zero emisii, alături de sistemele electrice cu baterie. Rezultatul este un portofoliu versatil de sisteme de propulsie, care pot fi adaptate flexibil diferitelor concepte de automobil, cerinţelor clienţilor şi situaţiilor legislative.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.