Super Bowl este cu siguranţă o competiţie pe care orice om de marketing de la marile companii o ia în calcul atunci când stabileşte bugetul de advertising. Cele mai mari costuri de difuzare, idei care trebuie să fie foarte bune, spoturi cât mai aproape de impecabil, totul pentru a fi văzute într-un eveniment deosebit.

De ceva timp însă aceste spoturi nu mai sunt vizionate doar cu ocazia competiţiei, ci şi înainte sau după.

Câteva secunde pentru a atrage atenţia, fanii, clienţii şi aşa mai departe. Dar pentru a rămâne în mintea lor trebuie să vii cu ceva deosebit. Hai să vedem câteva spoturi din acest an.

Sony a venit cu promovarea jocului “God of War”. Un spot mai lung, emoţionant – potrivit oare pentru bărbaţii care se uită la Super Bowl sau gândit a atrage şi alte tipuri de public?

GoDaddy merge pe spoturi scurte care să îndemne la achiziţia unui domeniu de la ei cât mai rapid. În fond, nu eşti singurul cu o anume idee, contează însă să fii primul!

Toyota promovează ideea de maşină cu multe facilităţi într-un spot care încearcă să fie amuzant, cu un duh care îndeplineşte dorinţe. Dar nu prea întelege ce se cere de la ea – sau e părtinitoare? Potrivit spot pentru Super Bowl?

Nike îl readuce în atenţie pe Tiger Woods într-o reclamă cu final relativ amuzant şi cu mult golf, evident.

Motorola începe cu promovarea caracteristicilor telefonului nou, dar arată în final că imaginile sexy produc ravagii. Oarecum.

Mai multe spoturi de la Super Bowl 2013 aici. Vouă care vă plac?

Share